HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.22. 21:01 vegijudit

Pollok Country Park

 Péntek este átmentünk Grétiékhez. (Ő az a lány, aki beajánlott engem a mostani munkahelyemre, csak nagyon ritkán találkozunk) Balázs, a barátja csilisbabot főzött, ami nagyon finom lett:) Jól elbeszélgettünk. Kicsit ittam is, nem vittem túlzásba, de egy fél üveg cider-t megittam. Itt lehet is valamennyit inni a vezetés mellett, bár egyáltalán nem szokásom, de most jól esett. Amúgy is Grétiák kocsival 7 percre laknak tőlünk, és mire hazafele indultunk, már abszolút nem is éreztem, hogy ittam volna. 

Tegnap elvittük Barnival az autómat a szerelőhöz, mert nagyon nehéz volt váltani a sebességet, és 20 fontért meg lett javítva. Kicsit körülményesen találtuk meg a helyet, mert több raktárépület között kellett megtalálni a megfelelőt, és vagy 20 percet keringtünk közöttük :) Hazafele jövet bementünk itt egy közeli bevásárló centrumba, ahol papucsot szerettem volna venni, de mint kiderült itt ez elég körülményes. Vagy nincs, vagy ha találok, akkor a méretemben nem megfelelő... pedig a munkához már nagyon kellene, mert amit ott használok már kezd teljesen tönkremenni.

Este terveztük, hogy megyünk majd valamerre, de végül itthoni filmnézés lett belőle. Mivel egész héten fizikai munkát végzünk, nehéz hétvégén is elindulni valamerre, hiszen örülünk, hogy pihenhetünk.

Ma összeszedtük magunkat, és elmentünk kirándulni a Pollok Country Parkba, ahol megnéztük a Burrel Gyűjtemény kiállítást.Volt ott minden, egyiptomi, kínai részleg, festmények, fegyverek, szobrok. Még a gondolkodó szobrot is megtekinthettük élőben:

Emellett szép zöld övezet, fák, és itteni tehenek vártak minket a parkban, akik kinézetre mások, mint a mi teheneink, de a szaguk ugyanolyan:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr674467181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása