HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.14. 13:37 vegijudit

Babysitter munka keresés

 Nagyon elfáradtam, főleg szellemileg. Sok volt ez a két hét szabadnap nélkül. Tegnap egy olyan házat is kellett takarítani, ahol az egyik fürdőszoba (a 4-ből) teljesen fekete volt. Az összes csempe, aminek csak annyi a hátránya, hogy foltmentesre kell a csempéket törölni ablaktisztítóval, ami elég időigényes. 

Fizikailag csak a derekam fáj. Próbálok most esténként nyújtó gyakorlatokat végezni, ami jól esik, csak hosszútávon nem hatásos. Bízom benne ez a derékfájás elmúlik majd, ha egyszer abbahagyom ezt a munkát. Az a baj, hogy minden fürdőszobában, amit takarítok hajolni kell a csap, a kád, a wc, stb. fölé, mind mind a derekam veszi igénybe. Sokszor olyan érzés, mintha le akarna szakadni. Ez amúgy azóta van, mióta volt az izomgyulladás a derekamban. 

Regisztráltam ma arra a babysitter kereső oldalra, ahol Ilona is megtalált engem. Mármint úgy értem, hogy eddig is megtalálható voltam ott, csak most fizettem is be 20 fontot, amiért cserébe 1 hónapig én is kereshetek családokat, nemcsak ők találhatnak meg engem. Írtam is rögtön 4 családnak, hogy esténként, vagy délutánonként, ha van időm, szívesen vigyázok a gyerekeikre. Meglátjuk lesz e válasz.

Ma este megyek Ilonához megint. Este könnyebb, mint nappal, mert akkor szinte csak ott kell lenni. :) 

Szép ma az idő, be is sétálunk Barnival a városba, szétnézni egy kicsit. Mióta autóm van, nem jártam nagyon arra, hiszen a forgalom miatt, amikor csak tehetem, kikerülöm. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr394426514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása