HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.08. 18:07 vegijudit

Skót esküvő

Pénteken napközben derült ki, hogy tovább kell majd dolgoznom, mert az egyik lány nem tudott bejönni. Este fél 7-re értem haza, és közölték a többiek, öltözzek át és már megyünk is falat mászni. Mármint én csak fényképezni őket:)) Vettek 10 fontért 3 alkalmas teremben lévő falmászás kupont. Én nem akartam, mert félek a magasban, max egyszer felmennék, meg lejönnék, de azért meg nem érdemes befizetni rá. Régebben nem féltem a magasban ennyire, valahogy huszonévesen erősödött ez fel nálam. Nem tudom, hogy mitől. Szerencse, hogy a repüléssel nincs problémám, de akkor is a kedvenc részem a leszállás:))

Úgyhogy a többiek nagyon ügyesen mászták a falakat, én meg próbáltam minél jobb képeket készíteni, csak a fényviszonyok nem mindig voltak jók. Kb fél 10 körül jöttünk el, Ádám szeretett volna még beülni valahova a városban, de nekem már nem volt energiám.

A főnökömtől kaptam húsvétra egy nagy csokitojást. Ki is tettem a konyhába, mert volt hozzá egy papírkosár, és nagyon jól mutat benne :)

Szombaton elmentem Ilonához babysitterkedni 3 órát. Jobban viselik a gyerekek, ha napközben megy el az anyjuk otthonról, mintha éjszaka. Megebédeltettem őket, ami egy szendvics volt csak, de ez volt az anyuka kérése. Aztán játszottunk, tv-tünk, mesét olvastam. Eltelt az a pár óra hamar. Este pedig elmentem hostesskedni csoki fondue mellé egy skót esküvőre 8-tól 11-ig. Hajnal fél 1 körül értem haza, de anyagilag mindenképp megérte. Főleg a gyerekeknek tetszett, de azért a felnőttek is jártak arra:) Sokféle gyümölcsöt, csoki darabokat, cukrokat kérhettek, amiket belemártottunk nekik fehér, tej vagy nutella csokiba. Mindenki nagyon csinosan felöltözött az esküvőre. Úgy láttam nagy divat itt a nők fején a dísz, a férfiaknak pedig az elmaradhatatlan skót szoknya. Persze a hatalmas női tűsarkakról ne is beszéljek. Elképesztő, hogy ők sem tudnak benne menni, mégis erőltetik. Rossz nézni sokszor, hogy alig tudnak tipegni is, majd el esnek. Volt, aki el is hagyta a cipőjét, bár gyanítom az az ittassága miatt lehetett.... Itt nem szokás a menyasszonynak átöltözni menyecske ruhába, és kb éjfél tájt véget is ér az esküvő. Meglepődtem, hogy mennyire mostani pop számokat játszott a zenekar, de jó volt hallgatni.
 

A vendégek románoknak néztek bennünket állandóan, ami csak azért meglepő, mert sok a lengyel itt, és minket is velük kevernek össze általában. Majd mikor már Andi, a főnököm (mert vele dolgoztam) megelégelte az egészet, elmagyarázta nekik, hogy ez olyan, minthogy az angolok sem skótok, és fordítva. Rögtön megértették a példát:)))

Ma reggel megint mentem dolgozni, 3 irodát takarítottunk ki. Délután, hogy hazaértem, mostam, mosogattam, majd ledőltem filmet nézni. Holnap megint kezdődik a hét. Sokmindenkinek húsvét van, nekem meg munka munka munka.. : ) Csak bírjam :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr914371728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása