HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.01. 23:34 vegijudit

Jill, Activity, tengerpart

 Péntekre már nagyon elfáradtam. A német lány, Jill, akivel a neten ismerkedtem meg, megérkezett Glasgowba, és találkozni szeretett volna péntek este. Nagynehezen rávettem magam, hogy bemenjünk Barnival a városba, de nem tudtunk sokáig maradni, mert már egy sör után szédelegtem:) Nagyon kedves lány Jill, csak sajnos egy nagyon hangos szórakozóhelyen találkoztunk, és alig értettük egymás szavát. Vele volt egy német srác, aki nekem nagyon ismerős volt, de később ő is mondta, hogy látott már engem. :) Jillel nem ismertük meg egymást először, hiszen még sosem találkoztunk, de anagy tömegben mégis véletlen egymásra akadtunk, azért nem volt egyszerű :))

Szombaton elmentem egy 89 éves nagymamához takarítani. Eddig a munkatársaim, akik voltak nála, nehezen viselték, mert mégis csak idős már, elfelejt dolgokat, és küldözgeti az embert össze vissza. Szerencsére velem nagyon kedves volt, nem tapasztaltam nála semmi negatív dolgot, nem nagyon különbözött más 89 éves embertől. Kitakarítottam nála, még 2 font borravalót is adott, azt mondta nagyon szimpatikus vagyok. Majd mikor jöttem el, közölte, hogy nem tetszik neki az utcai lépcsőfelmosásom, ezen kicsit mérges lettem, mert már így is fél órával többet voltam ott, és jöttem volna már el, na meg egy kinti lépcső sosem lesz patyolat tiszta. :)

Este átmentünk Barnival Zsebihez, ahol ott volt még Viktor, Évi és Kovács Balázs is. Activityvel telt az este. :) Nagyon jól éreztük magunkat, és sikeresen megint a nyertes csapatban voltam általában. :))

Ma reggel megint korán kellett kelni, mert Ádámot és Gabit kivittük a reptérre. Barcelonaba utaztak kikapcsolódni. Szerdán jönnek csak haza, addig egyedül alszok.... Illetve ma még Barni jön olyan éjfél után nem sokkal, de utána két napig majd csak hajnalban. A reptérről visszafele megálltunk a tengerpartnál. Nagyon gyönyörű volt, csak eléggé hideg is:) 

Délután aludtam másfél órát. Alig bírtam magamhoz térni. Ez a mindennapos vezetés kiveszi az energiám még a takarítás mellett.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr824355100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása