HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.03.13. 19:40 vegijudit

Beájultunk

 A tegnapi estén nem tudom, hogy mi történt velünk, de mintha mindkettőnket lapáttal vertek volna fejbe! Este ugye elsétáltunk a leletemért, fél óra volt oda meg fél óra vissza, aztán megfürödtem, majd kicsit beszélgettünk. Majd valami történt, mert mindketten elaludtunk, de abszolút nem tervezetten, ugyanis nekem még hajgumi volt a hajamba, és az ébresztőt sem állítottam be. Mindezek után hajnal negyed 5-kor arra riadtam fel, mintha Barni lökött volna rajtam egy hatalmasat, ami kiderült nem volt lehetséges, mert a hátán feküdt. Úgyhogy valamitől nagyon felijedten és teljesen tisztában voltam vele, hogy nincs beállítva az órám, még meg is ijedtem, hogy elkések:) Ezután reggel, mikor tényleg kelni kellett, alig tudtam magamhoz térni. Megittam egy nagy pohár tejeskávét:)

Ma két helyen voltunk csak, de kb ugyanakkor értem haza. Ez a hét nagyon laza, ami anyagi okokból nem valami jó, és ráadásul így is elutazgatom az egész napot......Minden hét változó itt, úgyhogy kiszámíthatatlan ebből a szempontból.

Készítettem most itt délután sonkás-besamelles-brokkolis tésztát, ami épp sül a sütőben. Hétvégén Ádám főzött levest, van itt valami helyi specialitás, ilyen mag keverék, amibe aztán minden van, és abból készített levest. Vasárnap pedig spenót főzelék volt, és ők rizzsel főzik ezt össze. Ilyet még nem hallottam, meg nem is ettem. Nem volt rossz, bár emlékszem, hogy Marcsiéknál is csak kényszerből ettem a Man-szigeten, mivel azt kellett főzzek:) Viszont rizst sosem kértek bele. Nem volt rossz amúgy, bár nekem kicsit túl sok fokhagyma volt benne. Mindenesetre szerintem magamtól nem igen csinálnék én már ilyet többet:))) Mondjuk a szigeten sem magamtól csináltam:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr574314866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása