HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.05.09. 00:50 vegijudit

Boszorkánytanya

 Ma takarítottunk először egy másik farmon, ahol számomra döbbenetes látvány fogadott. Ilyet eddig csak a filmekben láttam. Konkrétan boszorkányok lakhatnak ott, illetve ha jól tudom, akkor egy pár a tulaj. Először fel sem tűnt minden, csak szép apránként, takarítás közben. Mindenhol furcsa rémisztő dolgok lógtak. Volt egy kisebb tükör a falon, amely kerete fagallyakból állt, majd takarítás közben vettem észre, hogy egy hatalmas műpók van az alján. Jól meg is ijedtem. A fürdőszobában kék fény világította meg a polcokat, melyen mű fekete varjú, pókok, félelmetes szobrok, és gyertyák voltak. Műpókokba szinte mindenhol belebotlottam. Volt egy kandalló, rajta törött, és kicsit megégett tükörrel. A nappaliban olyan szék, amilyen életemben nem láttam még, a támlája magas fából volt nagyjából kifaragva, de mintha kettétörték volna, de mégis magas volt. Mindenhol pókháló, és durva nagy kosz volt. Volt egy asztalka is ami ilyen mágiás szentély lehetett, mert a közepén volt egy fehér gömb, mögötte egy abc, amit a varázsláshoz használnak állítólag, két oldalt gyertyák, és egy furcsa maszk. A konyhában is rengeteg rejtélyes dolog volt, még egy érdekes virág is. A virág mindegy egyes végén, mintha vízcseppek nőttek volna ki. Lehetne még sorolni...

Ha nem én látom ezt az egészet a saját szememmel, el sem hittem volna. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr64497401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása