HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.05.07. 23:21 vegijudit

Virágküldés

 Vasárnapra küldtem édesanyámnak Anyák Napjára egy csokrot. Nagy meglepetésemre a virágküldő szolgálat egy másik kártyával vitte ki, amin három név szerepelt, és egyik sem az enyém:)  Ennek nagyon nem örültem, hiszen így több volt a meglepetés, mint terveztem. Gondoltam írok egy panaszlevelet, bár úgy sem fognak válaszolni, csak mégis, hogy kicsit megnyugodjak :) Nagy meglepetésemre érkezett válaszlevél, és ha még rendelek (amit egyelőre nem hiszek), kapok 15% kedvezményt. Szerintem ez nagy szó, nem vártam semmi ilyesmit Magyarországról. :) Ez legalább kellemes meglepetés volt. :))

Hamar elment a nap, de a hétfőket nem szeretem. :) Nagyon a hét eleje:) Barni csirkepörköltet főzött, én meg megpróbálkoztam a nokedli készítéssel. Nagy meglepetésemre egészen jól sikerült. Finomat ettünk, kivéve az uborkasalátát. Egyszerűen annyira katasztrófa íze van itt az ecetnek, hogy rettenetes. Hiába tettem bele ugye cukrot is a levébe, csak kiérződött az a szörnyű ecetaroma. Vágyom is már rá, hogy otthon végre ehessek majd egy jó ubisalit:)

Az időjárás pocsék, vagy inkább írhatnám, hogy skóciai. :) Hol esik, hol nem, hol hideg van, hol csak kevésbé :))

Ma bank holiday volt, vagyis munkaszüneti nap, de ugye ez rám nem vonatkozott, viszont mivel Barni délutáni munkájára igen, így ma kicsit többet láthattam belőle:) Meg is néztük a Sherlock Holmes második részét :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr584495195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása