HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.05.03. 00:06 vegijudit

Klinika

 Tegnap reggel 9-kor kezdtük a munkát, és este fél 6-kor voltunk az utolsó háznál, amikor is a főnököm felhívott, hogy egy ügynökség által kiadni készülő házat takarítanak, és hogy nagyon szutykos, megköszönné, ha segítenék. Így végül este 9-kor fejeztem be a munkanapot. Siettem utána haza, mert Barnit elvittem a munkába. Visszafelé nem volt egyszerű hazajönni, mert építik éjszaka mostanában mindig az autópályát és a 3ból két sávot lezárnak. Így tegnap 25 percig tartott megtenni a max negyed órás utat, viszont ma este háromnegyed órán keresztül jöttem. Ma hatalmas sor volt, köszönhetően annak is, hogy focimeccs volt, így teli volt emberekkel, és autókkal a város. 

Nem mentem ma dolgozni, ugyanis egy nőgyógyászati klinikára akartam elmenni, hogy kivizsgáltassam magam. Délután 1-től 4-ig ott voltunk, mert Barni elkísért, majd 4-kor mikor behívtak, elmondtam a panaszom, a hölgy közölte nekik kevés ez az információ, kellene egy tolmács, úgyhogy menjek is haza, nem vizsgál meg. Én meg csak pislogtam, hogy végigültük itt a nagy semmiért a délutánt, fizetést sem kapok mára, és meg sem vizsgálnak?! Magyarul sem tudtam volna többet mondani a panaszomról, egyszerűen hihetetlen mit képzelnek az emberek. Gyanítom lejárt a munkaidő, mert 4-kor zárnak, aztán gyorsan el akartak küldeni. Teljesen felháborító. Mondtam is, hogy otthon sem sokat ér az egészségügy, na de ez azért kezd túltenni rajta. Arról nem is beszélve, hogy aki akar megért, hisz a háziorvosom miért tud minden panaszomra gyógyszert írni. Döbbenet!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr744485520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása