HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.05. 22:47 vegijudit

Lefagyott ablak

 Reggel nagyon megijedtem, mert fagyos volt az autó ablaka. Ablaktisztítóval, és ruhával próbáltam valamit alakítani rajta, hogy kilássak. Nagynehezen valamennyire sikerült, de kellett vagy 10 perc mire normalizálódott a helyzet. Eleinte alig láttam ki valamit, de muszáj volt indulnom. Nincs ez nekem bekalkulálva a reggeli indulásba :))

Ádám volt ma fogorvosnál, és hihetetlen, de otthon sokkal olcsóbb a fogászat, még akkor is, ha magánorvoshoz megy az ember. Két fogában kellene a tömést kicserélni, és lehet gyökérkezelni is, de úgy összességében kb 200-300 fontból meg is csinálták volna apránként. Aztán végül úgy döntött, hogy többet ér, ha vár vele egy kicsit, és esetleg ebből a pénzből haza is repül, és meg a foga is kész lesz.

Pizzát ettünk este. Beindítottam előre a sütőt, hogy felmelegedjen, de annyira büdös égett szag lett hamar a lakásban, hogy rettenet. Valszeg, hogy valamelyik nap kitakarítottam, lehet elégetett még odabent pár szennyeződést:)))

Tetszik, hogy Magyarországon először az volt a nagy szenzáció, hogy Skóciában milyen meleg volt egy hétig, most meg az, hogy Skóciában egy napig esett a hó:)) Itt az időjárás amúgy sem valami stabil. Én már meg sem lepődök semmin.

Voltunk ma két házban takarítani. Mindkettő elég körülményes, alapos munkát igényel. Az egyik helyen precíznek kell lenni (itt van 5 fürdő), a másik helyen pedig mindent ablaktisztítóval kell törölgetni, mert olyan üveges bútorok vannak, csakhogy nehogy könnyű dolgunk legyen:) Takarítás közben azon gondolkoztam, hogy vajon jó lehet-e ilyen gazdag családban felnőni, és arra jutottam, hogy semmiképp. Legalábbis ha választhatnék, akkor inkább felnőttként legyen több pénzem, amivel azt csinálok amit akarok, mert gyerekként ha elvisznek ide-oda utazni, milyen emlék marad meg abból későbbre?! A másik meg, hogy ezek a gyerekek sosem tanulják meg milyen a normális élet, milyen az, amikor valamiért meg kell küzdeni. Más kérdés, hogy nekik valszeg sosem lesz az életben problémájuk. Még ha csak kifogynának a pénzből (ami nem valószínű), és a fele kacatot eladnák, ami a lakásban van, még elélhetnek belőle tízen évekig:) 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr474366616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása