HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.12.01. 23:50 vegijudit

Síkabát

 Nem volt könnyű napom a munkahelyen, na de nem is lehet mindig az:) 23 szobából, 16 kiköltözős volt, úgyhogy nem unatkoztam, és az egyik szobában, még pótágyra is volt szükség. David, a legkisebb főnök ma szintén takarított, most egész kedves volt:) Sokan nem szeretik, mert mióta kapott egy kicsit nagyobb pozíciót, élvezi ezt, és szereti kiosztani az embereket. Viszont rájöttem, hogy aki nem hagyja magát, az jár jól:) Mégsincs hatalma felettünk, csak szereti mutatni, hogy ő a főnök:)

Az egyik munkatársam (Anna ő is) tegnap helyettes supervisor volt, mondtam is neki, hogy remélem ő lesz a következő főnök. Erre közölte, hogy semmiképp nem akar az lenni, mert az mennyire kemény meló, mert át kell mindent nézni a szobákban. Én meg csak pislogtam, hogy hát most is mindent végig kell nézni, és még suvickolni is:)) Mennyivel jobb a munka, ha csak nézegetni kell a dolgokat :))

Múlthéten felvettek két lengyel lányt. Az egyik a betanítás után felmondott, mert közölte kemény meló ez neki, a másikat meg mint megtudtam, tegnap elküldték:) Hát mosolyogtam magamban, hogy én mióta itt dolgozom, eljöttem már egyszer haza, mert rosszul voltam, feküdtem itthon egy hétig, mert nem bírta a munkát a derekam, szóval, ha azt nézem szinte majdnem mindent megtettem, hogy elküldjenek, és valami mindig megmentett:))) Most meg már, hogy kiírtak december végére holiday-re, így meg biztos, hogy az én szűröm nem akarják kitenni. :) Mondjuk mostmár teljesen belejöttem mindenbe, alig szólnak valamiért, pedig eleinte nem ez volt a jellemző.

Munka után elmentünk Annával kicsit flangálni a városba. Bementünk egy boltba, ahol kijövet már nem tudtam felhúzni a cipzárom, így indulhatott a kabátkeresés is. De előtte még megnéztük a karácsonyi vásárt, ahol ettünk egy jót:) Én gulash-t ettem, na persze a magyar gulyás sokkal finomabb, de azért ez sem volt rossz:)) Anna ivott forralt bort is, belekóstoltam én is, és arról is elmondhatom, hogy nagyon jól elkészítették:) Majd kerestünk desszertet is:) Aztán jöhettek újra a boltok, ahol megtaláltam leendő társam:) Lett egy síkabátom:) Sosem volt még ilyenem. Annyi féle zseb, meg minden van rajta, még fel sem fedeztem az egészet:) Vízálló, kapucnis, nem engedi át a hideget, és barnás-kockás színű. :)) Úgyhogy elmondhatom, hogy hozzám már megérkezett a Jézuska. Hozott egy csizmát, egy kabátot, és még 1 fontért két pár kesztyűt is:))

Este Barni áthívott, sütött palacsintát:) Fincsi volt nagyon. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr893430409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása