HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.13. 00:07 vegijudit

Nem jó az ágynemű cserém

 Tegnap jelentkeztem egy ingyenes nyelvsuliba, ami itt eléggé elterjedt. Viszont pont emiatt nehezen lehet bejutni, mondták is, hogy kb egy év, mire járhatok oda...:)))) Kit tudja mi lesz velem egy év múlva, de mégis jó, hogy van ez a lehetőség:))

Voltam ma dolgozni, és egész jövő hét csütörtökig megyek is. Ugyanis csüt-péntekre kaptam szabadságot, ugye én kértem, Ilona miatt. Ma mikor bementem közölte a főnök, hogy nem húzom át szépen az ágyakat, így ma Évával, az idősebb, mint kiderült 50 év körüli nővel kellett dolgoznom, és csak ágyakat húztunk. Ketten kaptunk 42 szobát... azon mosolyogtam magamban, hogy nem velem toltak ki, hanem Évával, mert neki mind a 42 fürdőt ki kellett takarítania, de nekem csak akkor kellett ágyat húzni, ha kiköltözött a vendég, jó mondjuk az is volt 30:))) Na meg, hogy két napig nem voltam dolgozni, és a múlthéten nem mondták, hogy baj lenne, most meg két szabadnap után hirtelen, hát furák ezek:))) De az igaz, hogy vagy gyors vagyok, vagy precíz. Csak ők mindkettők akarják egyszerre...:))))

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr863298840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása