HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.03.23. 01:10 vegijudit

Körforgalmak

 Jól tettem, hogy ma megint nem mentem dolgozni. Reggel orrvérzéssel indítottam a napot, aztán egész nap alig kaptam levegőt. Sikerült rendesen belemásznom ebbe a náthába.

Viszont este egy kis kikapcsolódásképp elmentünk a kis kocsimmal Gabiért a munkahelyre. Barni és Ádám is velem volt. Sokkal jobban ment a vezetés, mint tegnap. Hozzáteszem, hogy kicsit jobban is vagyok már, lehet tegnap a betegség is rányomta a bélyegét a vezetésemre, nem tudom. Sokkal jobban éreztem én is magam a volánnál. A tükrök vannak nagyon közel még nekem, valahogy nem tudom beállítani úgy, hogy mindenhova lássak velük, de majd idővel kitapasztalom.

Amik gondot okoztak ma, és még egy darabig fognak is, azok a körforgalmak. Ez még egy egyszerű, átlátható, kétsávos:

Ha valaki rögtön balra akar kanyarodni, vagyis az első kijáraton kimenni a körforgalomból, akkor mindig a külső sávban kell lennie, és ha egyenesen akar menni, akkor is megteheti ugyanezt. Viszont ha már a harmadik kijáraton akar kimenni, vagy esetleg teljesen körbemenni, megfordulni, akkor a belsőbe kell mennie, és már a bemenetkor elkezdve folyamatosan jobbra kell indexelnie.

Itt egy bonyolultabb, három sávos, ami az előző elven, hasonlóan működik, kivéve, hogy a középső sávba kanyarodó gépjármű középen is elhagyhatja a körforgalmat, hiszen van saját sávja, de célszerű mindig balra tartani:

Itt jobban szemléltetve vannak a dolgok, ki mikor merre meddig mit csinálhat :)) De sajnos a képen is jól látható, valahogy a sávokat nem szeretik felrajzolni sok helyen ezek az itteniek....:))) Ettől is zavarodok meg sokszor.

 

A következő körforgalmat csak találtam az interneten, nem tudom hol lehet ez helyileg, de amekkora káosz itt van, kb nekem is ez lehet a fejemben. Annyi az új szabály, mindent meg kell tanuljak, értelmezzek, mindenre figyelni kell.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr354334217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása