HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.03.18. 10:24 vegijudit

Activity, Edinburgh, Anyák Napja

 Pénteken sokára értem haza, sokat dolgoztam. Este átugrottunk Zsaniékhoz, ahol 9-en gyűltünk össze, és Activity-t játszottunk:) Nagyon jó volt, annyit nevettem, mikor mindenki próbálta kitalálni mi lehet egy adott rajz, vagy mutogatás :))) 3-as csapatokban voltunk, és két körre volt idő, mert éjfélkor én már haza akartam jönni, reggel ugyanis kelnem kellett.

Eredetileg úgy volt, hogy nem dolgozom szombaton, de két és fél órát nem tudtunk megcsinálni előző nap, így két irodába reggel kellett menni. 

Délutánra az volt a terv, hogy megnézünk egy autót (ugyanis autóvásárlási projekt közepén vagyok, ami majd remélem könnyíteni fogja a munkám), de sajnos az nem jött össze, ugyanis az illetőnek másik autója volt, mint azt az interneten hirdette, de hogy igazából mi történt, sosem fog kiderülni:)

Úgyhogy a sikertelen autónézés után átmentünk a fővárosba, Edinburgh-ba. A fiúk (Ádám és Barni) az airsoft játékukhoz akartak puskát nézni, majd Barnival akartunk volna sétálni egy kicsit. A puskák után beültünk megebédelni egy nagyon hangulatos kis török étterembe, majd mivel már úgyis 4 óra fele jártunk, mi is hazajöttünk inkább. Egy óra kb az út onnan haza, amúgy sem sok időt tölthettünk volna ott. 

Viszont jól tettük, hogy hazajöttünk, mert én estére le is betegedtem. Erős torokfájás, hőemelkedés kapott el, és még a csontjaim is fájtak, gyenge voltam nagyon. Barni ápolt, vettem egy meleg fürdőt, aztán most reggelre egy kicsit jobban vagyok.

Ádám elment este a városba, ugyanis St. Patrick's Day volt, vagyis az írek nagy ünnepe, ami azt jelenti, hogy mindenki elmegy jól berúgni:)) mármint aki ezt ünnepli. Én nem is bánom, hogy nem tudtam ezen részt venni.:)

Viszont ma március 18-án ünneplik a skótok az anyák napját. Elképzelésem sincs, hogy miért nem egyszerre ünnep ez mindenhol, de valamiért ez így alakult ki. Már jó ideje teli voltak a boltok mindenféle virágokkal, meg kütyükkel, mint az ilyenkor szokás.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr324323376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása