HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.01.31. 21:13 vegijudit

Eltört a porfogó kutya lába

Mai első háztakarításnál elég nagy szerencsétlenség ért. Viki mondta, hogy nagyon kell sietni, mert nincs elég időnk, bár hozzáteszem, általában elég az idő, csak ezzel kicsit stresszel engem:)) Aztán az egyik szobában törölgettem, mondta, hogy szinte tiszta az, úgyhogy porszívózzak inkább. A nagy sietésben a porszívó műanyag csöve valszeg kilengett kicsit a hátam mögött, és hozzáért az egyik kandallónál lévő kb a bokámig érő kutyaszoborhoz, ami feldőlt, és kitört a hátsó lába. A tulajdonos nő eléggé kiborult, hogy a férje nagyon mérges lesz, és hogy ez rettenetesen drága tárgy, sosem fogom tudni kifizetni. Aztán később megnyugodott, hogy csak baleset volt, és a főnökömnek van biztosítása, talán így el lesz rendezve. Csakhogy a főnököm nincs a héten, én azért nagyon nem örülök ennek az egésznek, nem tudom mit fog szólni. Viszont tudom, hogy abszolút nem volt szándékos, így már ez ellen nem tudok mit tenni. Valami majd lesz. Barnival sms-eztem napközben, majd küldött egy olyan üzenetet, amiben összegezte a történteket. Azt hiszem akkor sikerült megnyugodnom, mert nagyon viccesen írta le. :)))

Anyukámnak voltak különböző változatai a megoldásra, hogy pl. mért nem ragasztottuk össze, vagy ha olyan drága miért nincs eltéve valahova. De ez egy olyan ház, ahol minden nagyon drága, nincs mit eltenni. A ragasztás pedig azért nem jó ötlet, mert valszeg egészben olyan értékes az a kutyaszobor, ami összeragasztva már nem ugyanaz. Maradt még 4 ilyen kutya ott, de megértem, hogy nem örült a tulaj. Én sem örültem volna. :)

Lehetne ezt még tovább ragozni, de felesleges. Ez volt a mai nap nagy eseménye, amit Barni egy nagyon szép sms üzenetben összegzett nekem: "Egy kutya szobor, aminek kitört a lába, mert a porszívó csöve meglökte és az eltörött. Hihetetlen!"
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr984037083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása