HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.01.22. 18:53 vegijudit

Hirtelen változások, új munka, új albi

 Tegnap találkoztunk Céline-nel. Elmentünk a Botanic Garden-be, ami nagyon jó hely, csak hamar be is zárt, mert szombat volt. Sok gyönyörű növényt meg tudtunk azért nézni, a többségük hatalmas volt. Közel lakik oda a család, akiknél idekint dolgoztam, úgyhogy ismerős volt a környék. Céline márciusban végleg elköltözik majd, úgyhogy már nagyon sok időnk nincs találkozgatni, de remélem ettől függetlenül fogjuk majd tartani a kapcsolatot.

Ma volt az utolsó munkanapom a hotelben. Sylwia-val együtt dolgoztam ma. A nap végén megünnepeltük Joanna, a főnökasszony 40. szülinapját tortával, és kapott egy kávéfőzőt. Majd nagy meglepetésemre én is kaptam csokit, és egy képeslapot, amit mindenki aláírt. Sok szerencsét kívántak, és mondták, hogy én jobban fogok nekik hiányozni, mint fordítva, ez azért jól esett. Valószínűleg meg voltak velem elégedve, mert azt is mondták, hogy néha nézzek be egy kávéra, ha esetleg van kedvem. Mindenkit megölelgettem, tényleg sajnálták, hogy eljövök. Agneiszka, akivel sokat dolgoztam együtt, aki általam elkezdett végre angolul fejlődni, szegénykém, még sírt is, de mondtam felesleges, mert úgyis találkozhatunk bármikor. Anna mondta, hogy ha arra járok vigyek neki sört:) Hát nem is ő lenne:)) Nagyon szerettem őt is a felnyírt hajával, meg tetkós, piercinges stílusával:) Valahogy neki jól áll ez az egész, magamon nem tudnám elképzelni ezeket a dolgokat :))) Úgyhogy búcsút vettem a munkatársaktól. Megkedveltem őket, de ettől függetlenül meg kellett tegyem ezt a lépést, mert több szempontból is jobb lesz így nekem :)

Egy hirtelen jött változást is meg kell említsek. Barnival úgy döntöttünk, az ő kezdeményezésére, hogy hozzá költözöm, amint február végével lejár az itteni albi szerződésem. Ezért elkezdtünk Annával keresni valakit, aki be tud költözni a helyemre. Nagy meglepetésemre felgyorsultak itt az események, és tegnap volt itt egy magyar srác, akinek szimpatikus volt az albi, Annának sem volt a srác ellen kifogása, így ma munka után hazajöttem, összepakoltam, és Ádámék kocsival eljönnek értem. Átköltözöm. A fiú pedig holnaptól itt fog lakni a szobámban. :)

Holnap reggel pedig nagyon korán kell keljek, kb 6 körül, hogy az új munkahelyemen időben meg tudjak majd jelenni. :))

Terveztem változásokat erre az évre, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar, már januárban ennyi minden fog velem történni.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr583715036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása