HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

• vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.09.25. 21:31 vegijudit

Hegymászás

Viktorral és Ancsával túrázni indultunk ma, és sajnos az idő nem nekünk kedvezett....Eleinte csak csöpörgött az eső, a környék viszont gyönyörű volt, szép kilátás, mindenfelé kispatak, csobogó víz, de mire már a felhők között jártunk a hegyeknél, akkor már eléggé…

2011.09.25. 00:25 vegijudit

Első igazi állásinterjú

Tegnap reggel felhívtak egy étteremből, hogy hétfőn várnak állásinterjúra. Kedden pedig majd bejárónő állásinterjúra megyek. Lassan felpörögnek talán az események, bár tegnap este nagyon nyűgös voltam, mert a nigériai család nem írt, hogy akkor hova menjek interjúra,…

2011.09.22. 21:14 vegijudit

Első nap az albérletben

Reggel fél 5-kor keltünk, kivittünk Ádámot a reptérre autóval. Ha hazaköltöztem volna, akkor én is vele repülök ma. :) Nagyon nyugtalanul aludtam, de ezen egyáltalán nem is csodálkozom.Délelőtt elhoztam még az albérletbe a maradandó cuccaimat, leadtam egy önéletrajzot egy…

2011.09.21. 11:50 vegijudit

Új élet kezdődik

Ma lezárul egy újabb korszaka az életemnek. Hogyan élem meg? Tulajdonképpen el sem hiszem. Teszem a dolgom, ahogy eddig, és egyszerűen nem fogom fel, hogy mindezt itt utoljára csinálom. Túl jó sorom volt itt, és mikor már elhittem, hogy ez tényleg velem történik, vége is lett.…

2011.09.20. 20:53 vegijudit

Utolsó éjszaka a családnál

Az utolsó előtti napomon krumplifőzeléket főztem. Egészen jól sikerült:) Meg voltam magammal elégedve. :) Itt már én többet nem fogok főzni. Holnap is ezt esszük majd a kislánnyal. Sétáltunk ma is egy nagyot, a kisfiú megint őrült volt, úgyhogy a játszótéren nem…

2011.09.19. 23:00 vegijudit

Még két nap....

Viktor lakásavatóján sok magyarral találkoztam, akiket eddig nem ismertem. Jól elbeszélgettünk, de biztos vagyok benne, hogy mindegyikük még ismer minimum egy magyart, akivel sosem találkoztam:)) Kicsi a világ:)) Inkább beszélgetős parti volt, mint táncolós, de jól éreztük…