HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.12.11. 18:51 vegijudit

Mikulás futás

 Tegnap nagyon rosszul indult a nap. Sikeresek visszaaludtam az óra csörgése után egy fél órát, úgyhogy rohanni kellett a munkahelyre, épphogy beértem. Sok szobákat adnak mostanában, de mivel hétvége van nem is csodálkoztam. Este bementünk Barnival a városba, megnéztük a karácsonyi vásárt, ettünk egy keveset, és ittunk egy forralt bort. Majd a nap végén kaptam egy szép narancssárga kis cserepes rózsabokrot. Szegény remélem túléli, mert ott volt a hidegben, esőben nem tudom mióta, és eléggé kókadozott már:) De vannak kis bimbói, bízom benne jó ideig megmarad:) 

Agneiszkával dolgoztam tegnap és ma is. Hiába van több szoba így, hiszen dupla annyit kell megcsinálni, de mégsincs egyedül az ember, lehet kihez szólni. Ma jött valami nagy csoport, így nem is ehettünk délben, csak 1 órakor. Nagy sajnálatomra viszont holnap már mennek is, így amit ma megcsináltunk, azt holnap kezdhetjük elölről.....96 kiköltözős szoba lesz, meg ki tudja mennyi ott maradós...és leszünk vagy 5-en:)))

Van egy új munkatársam, akiről kiderült, hogy szlovákiai magyar. Furcsa volt reggel mikor kérdeztem, hogy beszélek-e magyarul magyar létemre?:)) vicces kérdés:) Érdekes volt, hogy a munkahelyen sosem beszéltem még magyarul, most meg már van kivel. A lány 5 nyelvet beszél, első kérdésem az volt hozzá, hogy mit keres itt??!!:))))) Mondta, hogy nehéz most állást találni, hát ebben igaza van.

Ma Mikulás futás volt a főtéren, legalább is onnan indult. Nem tudom, hogy mi értelme, vagy mire volt ez jó, de sokan felszálltak reggel a buszra Mikulás jelmezben, sorszámmal  a hátukon:)))

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr643456058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása