HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.12.03. 20:12 vegijudit

Külföldi parti

Tegnap egész normális napom volt a munkahelyen. A társaság is jó volt. Szerintem idén már nem vesznek fel új embert, de ezt itt sosem lehet tudni:)))

Este elmentünk Barnival egy külföldi összejövetelre angolt gyakorolni. Volt ott német, spanyol, olasz,  porutgál, francia, japán, ír és skót fiatal is, meg persze mi is, és még akikről nem tudok:) Voltunk jópáran. Mindenki hozott valami saját specialitást, mi palacsintát vittünk, ami nagyon elnyerte mindenki tetszését, hamar el is fogyott. Mi is megkóstoltunk pár dolgot:) Valaki madártejhez hasonló desszertet hozott:) Egy francia srác meg sajtot, volt aki sült húst, volt ott sokminden :))) Összeismerkedtünk egy francia lánnyal, aki nem messze Glasgow-tól egy kisebb városban babysitterkedik heti 50 fontért. Nagyon szimpatikus lány, és alig hallani a francia akcentusát:) Remélem sikerül majd még vele találkoznom. Egyébként mindenki nagyon kedves volt, a nem szimpatikus embereket meg egyszerűen csak elkerültük:))))

Ma reggel korán keltem, el kellett menjek a postára egy csomagért, amit a drága családom küldött meglepinek:) Úgyhogy a Jézuska mellé már a Mikulás is megérkezett, szóval vége is lehet az évnek :)), szilveszterkor úgyis dolgozom :)) Kaptam túró rudit, csokit, szaloncukrot, és mikulásfigurát is .) Nagyon megörültem neki :)

A munkahelyen nagyon kellett sietnem ma, mert délután Ilonához mentem babysitterkedni. 27 kiköltözős szobát csináltunk meg Agneiszkaval ketten, lóhalálában, kivoltunk teljesen. Majd fogtam egy taxit, ami 10 fontért vitt el az anyukához, ahol 3 órát voltam, kaptam 20 fontot, szóval totál nem érte meg, csak azért, hogy máskor is hívjon az anyuka. Úgyhogy ez nem volt valami jó nap:) Ráadásul két ujjam is elkezdett vérezni a vegyszerektől, mert nagyon nehezen viseli már szegénykém, úgyhogy beragasztottam, meg kesztyűt vettem újra, de abban meg nem tudok szépen ágyat húzni:) Szerencsére lassan vége a napnak:))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr783434839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása