HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.11.16. 19:09 vegijudit

Posta

  Tegnap este átmentem ide a szomszéd magyar fiúhoz, aki Bettivel lakik együtt, ugyanis neki van nyomtatója, nekem meg arra volt szükségem:) Már jó ideje ki akarom nyomtatni az APEH-nak, hogy hazaküldjem postán, hogy külföldön fizetem az adót. Elég nevetséges, hogy olyan nyomtatványuk van, amit csak úgy lehet kinyomtatni, ha a gépemhez csatolok egy nyomtatót, nem tehetem rá pendrive-re meg semmi másra, hogy csak úgy simán elvigyem nyomtatni. Bezzeg, ha az ember nem jelenti be időben ezt, akkor küldik a büntetést. Hozzáteszem nagy eséllyel már engem is meg fognak büntetni, majd kíváncsi leszek. Elég körülményesek.

Itt már megkezdődött a karácsonyi hangulat a boltokban. Hangulatos zenéket lehet hallani, és lassan minden kivilágítás a helyére kerül. A bevásárlóközpontban már van egy hatalmas kivilágított rénszarvas is.:)

Van itt egy 40 év körüli magyar férfi, aki az utcán szokott dobolni. Ő a mi Karcsink.:) Ma is láttam. Amúgy errefelé sok az utcazenész, eléggé tehetséges fiatal gyerekek is kiállnak gitározni, énekelni, de persze van ellenpélda is:)

Munka után bementem a postára feladni a levelet, és az egy dolog, hogy 21-en voltak előttem, de amikor sorra kerültem, mondtam, hogy ezt a levelet szeretném elküldeni, akkor a nő annyi kérdést fel tett, hogy alig bírtam követni.Legfőképpen azt nem értettem miért kérdez ennyi mindent, hiszen ha valami különleges levelet akartam volna feladni, azt úgy is közlöm. Na meg nálunk otthon a postai dolgozó méri le a levelet súlyra, itt nekem kell rátenni a mérlegre. Meg ami még érdekes, hogy a feladó címét a lenyálazott oldalra kell írni, ugyanis, ahova mi szoktuk,ők oda bélyeget tesznek:) Ma is tanultam valamit:)

Ma 3-kor végeztem, de már egy órával előtte elkezdtem kicsit húzni az időt. Nem lesz ez így jó....mert ha hamar végzek, majd meglátszik a fizetésemen. Felvettek ma egy új lányt megint, természetesen lengyel, és nem beszél angolul, szóval tuti ott marad majd :))))

Benéztem még délután Krisztához is, megköszöntem neki, hogy segített tortát sütni:) Nagyon aranyos kislánya van, hihetetlenül értelmes:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr773387920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása