HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.31. 00:29 vegijudit

Furcsa állásinterjú....

 Érdekes itt az élet néha... Legalábbis nem árt sosem óvatosnak lenni. Jelentkeztem egy takarítói állásinterjúra. Kaptam egy e-mailt, hogy hívjam fel őket, és kapok interjú időpontot, amit fura körülményes módon, de kaptam. Ugyanis másnap is hívni kellett őket, majs sms-t kaptam, hogy akkor megvan az időpont. Mikor már le akartam mondani az egészről, valahogy megjelent az emberke, aki amúgy nagyon szépen beszélt angolul! A lényeg, hogy ma elmentem a megbeszélt helyszínre, a megadott időre. Fel is hívtam, hogy itt vagyok. Mondta, hogy forgalmi dugóba keveredett, 10 percet késik. Barni eljött velem, ketten vártuk az emberkét, aki nem jelent meg, viszont volt egy autós, aki jól megnézett magának, majd kicsit arrébb leparkolt egy időre, és tovább ment. Elég gyanús, hogy valami kamu állásinterjú lehetett, és ha egyedül megyek lehet máshogy alakul az estém, és eladnak valakinek, vagy lehet csak ismerkedni akart az ember, ez már sosem derül ki, de sokkal körültekintőbbnek kell ezek után lennem.

Hívtam ma a főnököméket többször is, majd írtam nekik sms-t, hogy mehetek-e dolgozni. Majd nagy nehezen kaptam egy választ, ami csak ennyi volt: Maradj otthon, majd felvesszük veled a kapcsolatot ha szükség lesz rád! Nah, hát ez meg mit jelent??!!:)))) 

Úgyhogy holnaptól megint álláskeresés gőzerővel:) Óvatosabban:) Bár ma is leadtam két helyre az önéletrajzom, meg jelentkezgetek, ha találok valamit neten, de holnaptól lehet megnézem az itteni ügynökségeket, azok nagyon menők itt, sok embernek találtak már munkát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr593341468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása