HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.01.30. 22:23 vegijudit

Norbi szuper bulija

Aszulok tegnap este 11 korul megerkeztek, igy mehettem is Norbi szulinapi bulijaba. Mar mindenki ott volt, csak en hianyoztam:) Korbeolelgettem mindenkit, hisz Adiek is megjottek Del-Afrikabol, Zsuzsa is idekoltozott Londonbol, orultem, hogy mindenki ott volt a buliban is, pedig Adi mar az utazas miatt ket napja nem aludt. Tancoltunk kicsit, majd johetett az ajandekbontas. Norbi orult az alsonadragnak, valamelyik fiu viccesen meg is jegyezte, hogy ezentul Norbi baratnoje is gitarozhat...:) Nagyon finom csokitortaja volt, bar kicsit tomeny, nem is birtam megenni egy egesz szeletet.

Norbi eloszor valamilyen erdekes innivalot itatott velem: eloszor az ujjammal be kellett fahejjal kennem a nyelvem, majd az egy korty alkoholt gyorsan meginni (semmi ize nem volt, meg csak a szeszt sem ereztem), majd gyorsan naracsba harapni nehogy elmenjen az ize. Hat mondtam is utana, ez csk arra volt jo, hogy osszekenjem magam a naranccsal:))) Majd Kriszta, Norbi baratnoje ontott nekem naracslevet, es valamilyen alkoholt is tett bele. Az viszont olyan eros volt, hogy egy korty utan elzsibbadt a nyelvem. Csina csinalta a zenet, leultem a fotel karfajara, melle, kozben kortyolgattam ezt az innivalot es ereztem, hogy elegge kezdek a hatasa ala kerulni. Mellettem Blanka es Emoke hirtelen elkezdtek rajtam nevetni, hogy mar a szemem sem all jol:) Aztan veleltlen be is doltem a fotelben Csina moge, nem is ertette mi bajom, de ott nyomban el tudtam volna aludni:) Sosem ittam meg annyit, hogy ne emlekezzek valamire, most is jol voltam. Se rosszul nem lettem, sem masnapossag nem jott ki rajtam. Tancoltunk a lanyokkal, bohodkodtunk:)

Nem siettem haza, ugyanis a tuzjelzo a szobam elott 10 mp-enkent csipogott, olyan hangosan, ami elegge zavaro. Hat mondom inkabb elpilledek a fotelben a zenet hallgatva, minthogy a csipogast hallgassam itthon:) Majd Soos mondta, hogy van hely aludjak ott. Magam sem tudtam mi lenne a jo. Majd megiscsak felmentunk a szobaba, de ez mar igencsak hajnalban volt, mert sokan eltuntek mar addigra. Kicsit lepihentunk Soossal, beszelgettunk, majd egyszercsak Adi megjelent, odabujt mellenk, es 3an beszelgettunk rohogtunk az egyszemelyes agyon. Igy visszagondolva lehet most elek ugy ahogy 20 evesen kellett volna:))) Ugyhogy arra nagyon jo volt ez az okorkodes, hogy sikeruljon teljesen eszhezternem, felebrednem, es mivel eleg nagy volt a duborges, elindultam haza.

Csina konkretan majdnem a hangfal mellett, a foldon a sarokban aludt el vegul, es meselte, arra riadt fel, hogy egyszercsak csond lett:))

Halisten en is tudtam aludni valamennyit a pittyeges ellenere is, de mostanra mar megszunt:) Delutan 1 orara mentunk egy hotel ettermebe ebedelni a csaladdal, mert anyukanak is most van a szuletesnapja. Faradt voltam ugyan, de nagyon finom volt az ebed. Mikor beleptunk a hotel udvarara, kb olyan volt, mint a Baratok kozt udvara, csak sokkal modernebb, es szebb. Csak amultam es bamultam. Magunkat szolgaltuk ki, azt ettunk, amit csak szerettunk volna. Ettem ilyen erdekes halrudat, valami itteni kulonlegesseg, de nem tudom a nevet. Desszertnek narancsos csokitortat ettem, az egyszeruen fenseges volt. A hotel elott van egy szobor, aki ul a pad felen, en meg odaultem melle fenykepezkedni:) Allitolag a bacsika nem reg halt meg, kozel a 100-hoz, viszont a szobra mar eleteben regesreg elkeszult:)

Delutan atmentem az erdelyiekhez, Zsuzsat vartam, hogy meselje el milyen volt az elso napja. Rummy-ztek a tobbiek, hat en meg ezt a jatekot ra kellett jonnom, eletemben nem lattam:))) Hozzateszem nem is fogott meg a jatekszabaly, valahogy nem tetszett, vagy csak faradt voltam hozza, nem tudom. Adi megkinalt minket Del-Afrikabol hozott kulonlegessegekkel:) Erdekes izu pici kolbaszokkal, meg husfelevel, es hozott edesseget is. Nekem az nagyon izlett, picike volt es kicsit ilyen tomor mezes fankhoz hasonlitott az ize. Orulok, hogy ilyet is ettem:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr622626424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása