HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.01.25. 00:44 vegijudit

Csehul a nevem Jitka

Sikerult ma is kicsit elore dolgoznom, igy konnyebb lesz a het. Ugy tunik ez egy bevalt taktika lesz.:) Ma ugye nem voltam a mamanal, kivancsi vagyok sikerult-e talalnia egy jovagasu nagypapit:) Tunderi, ahogy meseli, ha lat egy szimpatikus emberket:))

Anyukaval lakast nezni voltunk, ugyanis ha sikerul, akkor eladjak a mostanit es koltozunk. A haz, amit megneztunk, vegul anyukanak nem tetszett, de abbol a szempontbol nekem sem, hogy ketszer akkora volt mint a mostani. 7 szoba, amik mind hatalmasak, meg 3 furdo... boven eleg nekem takaritani, ami itt van 5 szobat es 3 furdot :)

Angol otan peldat neztunk majd a vizsgara, vagyis videon lattuk, hogy is fog mindez zajlani. Hat vicces volt, hogy egy pakisztani, egy neger, meg hat meg nem modnom de 4 eleg kulonbozo holgyemeny szavait kellett kivenni:) Tulajdonkeppen a titka, hogy beszelni kell, bezelni, beszelni...Viszont van egy magnohallgatasos feladat, hat....az gyanus, hogy meg fog fogni, mert szavakat kiveszek, es osszeteszem a lenyeget, de a magnokon eleg gyorsak nekem a szovegek meg, de meglatjuk majd. Foleg azt kell begyakorolno, hogy gyorsabban gondolkozak magyarul :)) Meg, hogy ugy gondolkozzak, amiket angolul is el tudok mondani :))

Beszeltuk Hajnival, hogy remek lenne, ha majd a kinai sraccal kellene szituaciokat megoldani, eskuszom egy szavat nem ertem. A kinai csaj meg annyira daralja a szoveget, hogy az meg lemos gyorsan a szinrol, szohz nem lehet jutni. Ugyhogy sokmindentol fugg, hogyan sikerul az a vizsga...Na most tenyleg belegondoltam a kinai sracba, aki motyog es rettenetes az akcentusa...szep kilatasok:)))

Volt az oran egy cseh lany, akivel osszeismerkedtem. Jitka a keresztneve, ugyhogy meg is allapitottuk, hogy valszeg ugyanugy hivnak minket csak mas nyelven:)) Mostmar tudom, hogy van a Judit csehul:)) Vele beszelgettem es olyan helyen dolgozik, hogy visszakerdeztem vagy 3-szor, hogy jol ertem??? 15 szoba van a lakasban, ahol takarit....roviden megfogalmazva nem irigylem...es ez meg csak a szobak szama... Szerintem valami palotaban lakhat..ill. csak dolgozhat, mert o nem el a csaladdal.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr852611399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása