HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

• vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2010.08.16. 00:21 vegijudit

Az első hét nyaralással telt

Itt vagyok!:) Minden a lehető legnagyobb rendben :)) Sűrű volt az első hét, de nagyon izgalmas:))) A repülőn nagyon fáztam, mert nagy ment a klima, de most már tudom, hogy valószinűleg biztos azért, hogy már ott szokjam az itteni hideg időjárást:))Csak kellett volna  a téli kabát a gépre:)) Kértem vizet, az első emberke még értette, de mondta, hogy a következő kocsival hozza, erre a következő kocsival egy csaj jött aki viz helyett valami felest akart nekem adni, hát mondom ennyire nagy baj nincs, köszi:):))) Élveztem a repülést, pedig tartottam tőle nagyon. Jeff jött értem, ő a család feje, rögtön meg is ismertük egymást:)) 90 percet autóztunk együtt, egészen jól elcsevegtünk, nagyon élveztem:)) Jaa persze rögtön a jobb oldalra akartam az autóban beszállni:)) Nem értettem először, hogy miért akar engem a vezető ülésbe ültetni:)) Na igen, pár dolgot még szokni kell...:)) Főleg az időjárást. Szó szerint fél óránként öltözik, vetkőzik az ember, mert ennyire változó az idő, esik, fél óra múlva meg süt a nap:)) Napi öltözetem: rövid felső, hosszú vékony, hosszú vastad pulcsi, farmer kabát, és mellé még a széldzseki, na és ezeket felvenni, levenni...:))))Szóval Manchesterből nem láttam semmit sem mert sötétben érkeztem, viszont a nyaraló, ahol laktunk a héten egy erdő közepén volt. Kacsa hápogásra ébredtem, kimentem az ajtón, szembejött egy nyuszi... meg hasonlók:))) Közel volt a strand is, de nagyon barátságos kis hely volt. Vártak már nagyon, volt külön szobám, külön fürdőszobával. Első este azért elég furi volt, főleg az járt az eszemben, hogy mit keresek én egy idegen családnál??!!:) A gyerekek nagyon szófogaóak, teljesen le vagyok nyűgözve tőlük :) Már a második napon én vittem egyedül őket a strandra, biliárdozni, meg a héten még ping-pongozn iis voltunk. Eléggé sportos a család:))) Strandra mindennap mentünk. Talán életemben összesen nem csúszdáztam még ennyit, mint az elmúlt héten kellett :)) Jaa és az utolsó napon (csütörtökön) belementünk a melegvizbe is. Vártam, hogy végre forró viz...erre épp hogy langyos volt:) Jeff mondta, hogy ez neki forró, hát mondom ez nem semmi:))) Utolsó este az egész család elment bowlingozni. Második lettem:)) (Köszi Tomi!!!:))) Péntek reggel korán keltünk, elindultunk Liverpoolba, hogy a hétvégét már itt töltsük. Ez nem volt betervezve eredetileg. Itt szállodában voltunk (előző helyen egy nagy faházas épületben), szóval Loverpoolban a Premier Inn szállóban száltunk meg. Szombaton Jeff elhozta az anyukáját, aki velünk töltötte a napot. Megnéztük a Beatles Története Múzeumot. Mind a kettőt. Nagyon érdekelt volna, de ennyire sajna még nem megy jól az angol. Viszont 2 helyszinen van ez a múzeum, és amásodiknál vetitettek egy rövid filmet 4D-ben. Azon nagyon nevettem, pl mikor jött a sárga tengeralattjáró, és az én arcomba is loccsant a viz...:))) Jól kitalálták:)) Sétáltunk Liverpoolban sokat:) Szép hely. eléggé egyediek itt a taxik:) Ma (vasárnap) reggel jöttünk át a szigetre. 3 órás volt a komp út. Kb 50-nel megy a komp, és amikor sétáltam rajta, olyan volt, mintha be lennék rúgva:))) Szép hely a sziget, már amennyit a kompról láttam belőle. Mikor kiszálltunk a kompból jött szembe velünk itt egy villamos, amit ló húzott:)), mint helyi érdekesség. Szép a lakás, ahol lakik a család. Itt is van külön szobám és külön fürdőszobám. Mára ennyi, ezentúl sűrűbben fogok jelentkezni:)))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilalui 2010.08.16. 15:01:47

Szia Draga Tancpartnerem!

Orulok, hogy minden rendben van veled es hogz jol erzed magad. Azert ne felejts el teljesen !

puszi: Lui

Judit,Zolcsi 2010.08.16. 17:01:20

Drága Szívem!Nagyon lassan telt a hét,
vártuk a beszámolód!Ilyen és ettől még jobb eseményeket kívánunk Neked és magunknak!(Te átéled,mi olvassuk)