HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.07.03. 22:43 vegijudit

Biztosítás lemondva

Sikerült ma Gabi segítségével lemondani az autó biztosításom. Nagy meglepetésemre még pénzt is kapok vissza, ugyanis az első hónapban 2 havit kellett előre befizetni, és most mivel hamarabb lemondom, minthogy letelt volna az egy év, így levonnak 30 fontot, a többit pedig visszakapom:) Bár tulajdonképpen fogalmam sincs, hogy mit kapok vissza, ugyanis igaz, hogy két hónapot előre fizettem, de az nem kaució volt, hanem a két havi biztosítás díja. 

Már csak 5 munkanapot kell dolgoznom:) Holnaptól pedig olyan helyekre megyek, ahova többet már nem, ugyanis jövő kedden dolgozom utoljára.

Az idő pocsék. Igaz, hogy a levegő ma egész kellemes volt, de hol esett, hol nem. Tegnap hazafele jövet az egyik úton eléggé megállt a víz, mintha valami tavon jöttem volna keresztül. Meg is ijedtem, hiszen nem láthattam hol van gödör, vagy bármi más. A mellettem lévő sáv le volt zárva, a másik oldalon meg nagy padka volt, úgyhogy nem volt menekvés, át kellett menni rajta. Ma pedig egy hatalmas autóval leszivattyúzták a vizet az útról:)

Itt valahogy folyamatosan javítanak valamit az utakon, sokszor van útlezárás, meg bója kirakás.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr174626846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása