HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.06.05. 22:26 vegijudit

Készülődés lassacskán

Folyamatosan agyalok, hogy semmit se felejtsünk el a költözéskor, és hogy minden el legyen addigra rendezve. 

Folyamatosan jelentkezgetünk állásokra otthon. Meglátjuk majd, hogy milyen sikerrel, de bizakodóak vagyunk. 

Az autó árulása folyamatban van :) A bank pedig havonta küld számlát az egyenlegemről, azt is lemondtuk. Ugyanis a számlának nincs kezelési költsége, így nem is akarom megszüntetni majd. Viszont az nem lenne jó, ha az utánunk ideköltöző kapná meg a leveleimet, az üres számláról :)

Amúgy minden a szokásos. Dolgozgatunk. Barni tönkretett egyik este egy mozgólépcsőt, azóta nem is dolgozhat azzal a géppel, de mivel már csak kb 2 hetet lesz éjszakás, azt gondolom ezt már ki lehet bírni, bármit is kell csinálni :))

Én ma megint találkoztam a boszorkányokkal, komolyan mondom a pasi nagyon laza, jó arc:) Viszont ma annyira gyorsan beszélt, hogy nagyon nehezen értettem meg, hogy mit is akart néha. De aztán jól elnevetgéltünk, főleg mikor egy tojástartót mutogatott, majd müzlit is, és azt hittem abból eszi a müzlit. El nem tudtam képzelni, hogy mit akarhat, mire rájöttünk, hogy begyújt vele, így ne dobjuk ki :) Csak azt nem értettem miért nem azt mondta, hogy tűzrevaló :))

Majd a másik farmon jól eljátszogattunk a Logan nevű németjuhász kutyával. Hatalmas gumilabdát dobálgattam neki, ő meg élvezte, hogy végre valaki foglalkozik vele:)) Aranyos volt nagyon. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr944567950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása