HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.05.29. 00:18 vegijudit

Grill partik

 Peregnek az események. Én meg azt sem tudom hol áll a fejem:)) Sokat dolgozom, de ez már nem újdonság. 

Barni a hétvégén otthon volt, az "állásinterjú" miatt, de tulajdonképpen egy 4 órás tesztet írt. Az eredményről remélem később majd értesülünk. :)

A hétvégém nem telt egyszerűen. Besűrűsödtek a programok, de nem bántam, mert így addig sem Barnin járt az eszem, és addig sem unatkoztam :) Pénteken munka után Vikinél, a munkatársamnál maradtam beszélgetni, majd beugrottam Karolához, aki úgy volt átveszi a munkám majd, de végül ma lemondta. Épp mikor tőle indultam haza, Zsebi hívott, menjek hozzá vacsira:) Vele még Mátéékhoz is átmentünk, úgyhogy este negyed 12-re értem haza:) Így a péntek hamar eltelt:) 

Szombaton Erikával találkoztam, és kimentünk a Botanikus kertbe, ahol összegyűlt pár magyar. Elbeszélgettünk. Rengeteg ember volt ott, ugyanis hihetetlenül sütött a nap, döbbenet forróság volt egész hétvégén. Este elmentem Ilonához babysitterkedni. Mivel éjfélkor jött haza, így már Zsebi bográcsozását lekéstem, és eléggé el is fáradtam, nem is baj, hogy így alakult, és ki kellett hagynom. 

Vasárnap megint Erikával töltöttem a napot. Először átmentem hozzá, megnéztem a régi szobám (ugyanis ő babysitterkedik a családnál, ahol én is voltam. Sosem gondoltuk, hogy valaha is jóban leszünk :)). A szoba teljesen át van rendezve, viszont szimpla ágy helyett dupla ágy került bele, és mégis sokkal tágasabb lett. Vasárnap két grillpartira voltunk hivatalosak. Viktornál volt az első. Nagyon szuper volt!!! Napsütés, kis piknik, jó társaság:)) Sokat nevettünk:) Zoli és Dóri volt még ott, Viktor lakótársai, de kicsit Zsebi is beugrott:))

5 óra fele eljöttünk, és kicsit később átmentünk Edithez, aki a másik grill partit szervezte. Furcsa volt számomra, hogy volt ott vagy 10 ember, és soha egyiket sem láttam még, pedig van jó pár ismerősöm :) Jött egy család is, ahol az anyuka 50 év körül lehet, de hihetetlen fiatalos, és elhozta két lányát, meg az unokáját, aki 2 éves, tündéri gyermek. Úgyhogy mi így csajok összeültünk egy pléden, és nagyon jókat trécseltünk:)) Kriszta is megjelent később Lilikével, meg Petivel. Régen láttam már őket:) Jó kis csajos parti volt számunkra:) Edit a főszervező, szinte végig a gyerekekkel volt elfoglalva, lekötötte őket. A lakótársa pedig próbált mindenkivel csevegni, igazi házigazda lenni:) 

Este 22:20-ra mentem ki Barniért a reptérre. Egy lejárattal később kanyarodtam le az autópályáról, mert a GPS valahova nagyon el akart vinni, és éreztem, hogy nem jó helyen vagyok. Így Ádám szerencsére telefonon elnavigált:) Barni meglett, végre újra itt van velem:) Ennek örömére dolgozhatunk tovább:))) gőzerővel :) A héten pedig elkezdem árulni a drága kis autóm :) Szeretem nagyon, de az élet így hozta, hogy meg kell váljak tőle ....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr874551951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása