HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.04.26. 23:16 vegijudit

9 óra munka

 Reggel 8 órakor kezdtem a munkát, bár itthonról 7 órakor indultam, és este 8-ra értem haza. Mégis "csak" 9 órát dolgoztam. A többi idő utazással és várakozással telt el. Az első lakás az 5 fürdős volt, de kivételesen ma egy fürdővel kevesebbet kellett megcsinálni, mert egyet épp átépítenek. Helyette a tulaj a kezünkbe nyomott egy alkarnyi hosszú portörlőt, hogy azzal töröljük le a plafont, ami kétszer akkora, mint én vagyok. Elég vicces volt:) Nem is tudom, hogy gondolta, vagy mért nem vett egy nagyobb kihúzhatós nyelű portörlőt. Végül kértünk ragasztót, és a felmosó nyelére rácelluxoztunk. Aztán azzal szaladgáltam a lakásban. Remek volt :)))

Aztán volt még két egy órás ház, de abból az egyiket nagyon nem szeretjük. Kéthetente kell oda menni, de szó szerint olyan érzése van ott az embernek, mintha meg akarnánk fulladni. Kicsi, zsúfolt, emeletes, és majd leesik az ember a lépcsőn, életveszély az egész. Mintha valami törpék laknának ott. A konyhában kettőt nem lehet lépni, nem hogy főzni bármit is. Fogalmam sincs, hogyan bírnak ott élni, főleg kisgyerekkel.

Ezután még két kiköltözött lakást csináltunk meg. Mindkettőben nagyon hideg volt. Az utcai mellényem végig rajtam is maradt, pedig sokat porszívóztam is :) 

Barni nagyon tündér volt, mert tegnap este tudtam meg későn, hogy ma sokáig leszek. Néha ő elmegy éjszaka munka közben vásárolni valamit a munkatársaival, amit este megesznek. Megkértem, hogy ha tud menjen és nekem is vegyen valami kalácsot, hogy több mindent tudjak vinni. Aztán hazaállított egy doboz muffinnal, egy csomag almával, egy nagy csomag joghurttal, egy kaláccsal és még kekszet is vett nekem. Persze mindent nem vittem el, de mondtam is, hogy talán egy kicsit túlzásba esett:))) Mondjuk már nem az első eset, hogy elküldöm kenyérért, és hazahozza a fél boltot :))) Viszont, így holnap is van mit vinnem :))

Alig várom már a hétvégét. Mióta Barnival alig találkozunk, csak napi két és félórát (ma meg csak 1 és felet), sokkal többre értékelem a hétvégéket:) Ilyenkor minden felébredek, ha hazajön, akkor már váltunk pár mondatot, csak nem úgy alszik az ember, mikor nyugalom van, és főleg aludhat, ameddig akar:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr544475656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása