HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.03.25. 20:18 vegijudit

Falkirk Wheel

 Péntek este itthon voltunk. Még mindig a betegséget próbáltuk kiheverni, hozzáteszem a mai napig nem sikerült még. Nagyon szép idő volt egész hétvégén. Szombaton elmentünk a főnökömhöz, és a munkatársamhoz autóval, hogy szokjam az utat, meg mindent. Kaptam GPS-t, ami elég nagy kijelzőjű, de abszolút nem zavaró. Nagyon érthetően irányít, így jó vele közlekedni. Az autót is kezdem már megszokni, a bal vállam fáj a váltástól, mert kicsit erőt kell kifejteni. Barni mondta is, hogy miért nem csuklóból váltok, de a csuklómmal meg egész nap sikálom a koszt a házakban, szóval ezért gondoltam, most kímélem kicsit:)

Este elmentem Ilonához babysitterkedni 8-tól éjfélig. Ez volt az első utam egyedül a kicsi kocsival. :) Azt hiszem jól elleszünk:) Bízom benne:)) Ádám, Gabi és Barni elmentek este hoki meccset nézni, aztán moziba. Csakhogy a mozi nem másfél órás volt, hanem jól elhúzták, így egy órával később értek haza, mint én, vagyis hajnali fél 2-kor érkeztek. Mindezzel csak annyi volt a baj, hogy nem volt kulcsom, így addig az autóban várakoztam rájuk.....A telefon szolgáltatónak valami baja van mostanában, mert nehezen működik egyes helyeken a telefonálás, mint pl mostanában itthonról is. Így a telefon sem működött, azt hittem már valami bajuk esett. Szóval ültem a kocsiban, nem tudtam felhívni senkit, bár ha tudtam volna is nem tudom kit hívok, és mit mondok, mert a moziban nem volt nekik térerő, úgyhogy szép történet volt.....majd megjöttek, ettünk még egy kis palacsintát...lassan fél 3 lett, akkor rájöttünk, hogy óraátállítás van, és máris fél 4-kor feküdtünk le....:) Szép történet volt. :)

Ma megint gyönyörű időre ébredtünk. El is mentünk kirándulni Barnival és Erikával (aki a családnál az utódom). Falkirk Wheel volt az úticél. Nagyon érdekes egy hely. Konkrétan egy hatalmas hajóátemelő van ott, ugyanis eredetileg nagy a szintkülönbség a két folyó között, és ha nem építik oda ezt a nagy vasszerkezetet, akkor ott egy vízesés lenne. Így meg egy turisztikai látványosság lett belőle. :)

A táblára az volt kiírva, hogy 15 per alatt fordul át, bár ha azt nézzük akkor az csak egy fél fordulat, de mi láttuk, és nagyon gyors volt. Szerintem 10 perc ha kellett neki, de szemmel láthatóan szépen haladt. 

 

 

 

Az a fél kupolás épület egy kávézó. Vele szemben, pedig felfújtak hatalmas labdákat, amibe belemásztak a gyerekek, és beengedték őket így a vízbe:) Azt hiszem azokat sem kell majd este altatni. :)

 

Itt indul el a kerék rajta két oldalán a hajókkal. Divat itt kint, hogy sok helyen csak úgy a semmibe kitesznek ilyen lovakhoz hasonló szobrokat. Néha annyira meglepő kietlen pusztába, hogy az ember abszolút nem számít rá. Egyébként e körül az építmény körül pedig egy kirándulásra rendkívül alkalmas kis erdő van. Padokat, piknik lehetőségeket építette ki. Megérte ide elmenni. Arról nem is beszélve, hogy akartunk parkoló jegyet venni, és nem igazán működött az automata, majd nemcsak a mi pénzünket adta vissza, hanem másokét is. :) Kb 2 fonttal lettünk gazdagabbak, na meg a mai nap élményével. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr344339030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása