HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.03.21. 22:58 vegijudit

Első kalandos utam

 Bementem ma dolgozni. Úgy volt, hogy két házba és egy irodába megyünk, gondoltam hamar végzünk. Csakhogy közben kiderült, hogy az irodában az egyik WC-ben kigyulladt tegnap a kézszárító, és minden csupa korom volt, így azt takarítottuk ma, nem is kevés ideig. 

Az orrom folyamatosan folyt, főleg, ha lehajoltam. Mikor hazaértem, csak jobban elhatalmasodott rajtam a baci, pedig inhaláltam, és teát is ittam. Nem vagyok valami jól. Holnap megint nem megyek be dolgozni, mert ezt így nem lehet csinálni, meg kell gyógyuljak. Barni elment éjszakába dolgozni ismét, de előtte még készített nekem egy itteni csodaszert, forró neocitrános whiskyt. Azt nem tudom, hogy mire lesz ez jó, de hogy kicsit becsiccsentettem, és rettenet melegem van az biztos:)

Este még vacsi után elmentünk a kisautómmal az Asda bevásárlóközpontba, hogy gyakoroljam a vezetést, és zsebkendőre is szükségem volt. Jelentem katasztrófa volt, amit az úton produkáltam. Nem ismerem még az autót, meg kell azt is szokjam. A sávok nincsenek felfestve, hol kétsávos az út hol egy, nekem kell kitalálni. A ferde zöld jelzés azt jelenti mehetek egyenesen. A belső sávból akartam kanyarodni balra, de előtte meg akartam várni a külső sáv üres legyen, erre az abban közlekedő autós megállt és dudált.....és mindemellett még bal kézzel is kell váltani ellenkező irányba. És ha még ez nem lenne elég, beteg is vagyok, lehet ezért volt ez hirtelen sok nekem, de hogy mennyire bénának éreztem magam, el sem tudom mondani:) Félni nem féltem, csak egyszerűen úgy éreztem magam, mint aki nem ért semmit.....:) Lesz ez még így se :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr484331859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása