HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.02.26. 21:09 vegijudit

Edzés, társasok, készülődés

 Szombatra terveztük Barnival, hogy elmegyünk a közeli edzőterembe, de mondták, hogy előre kell bejelentkezni, így áttettük vasárnapra. Szombaton akartunk edzés után kínait enni, de mint kiderült fél 5-kor nyit a gyorsétterem. Úgyhogy nem indult a legjobban a hétvége. Majd a szombati napot itthon töltöttük, pihiztünk, internetes játékokkal játszottunk, az egyik a Monopoly volt, amit Barni letöltött. Filmeket is néztünk, nyugalomban eltelt a nap.

Vasárnap reggel elég erős hátfájásra ébredtem, úgyhogy eléggé kérdésessé vált az edzés, főleg, hogy én Zumbára akartam menni, kipróbálni. Az ilyen zenére való aerobic csak gondolom más mozdulatokkal. Végül csak elmentem Barnival, de én úsztam egy órát a Zumba helyett, ami reméltem jót tesz majd. Könnyebbnek éreztem magam utána, és a hátam is jobb lett a nap folyamán. Voltunk boltban, majd megint játszottunk egy Monopolyt, amit én nyertem, és Barni közölte is, hogy nem is tetszik neki ez a játék:) Pedig most játszottunk ilyet másodjára:))) Neki valahogy mindig sikerült rossz mezőkre lépni, és sokszor kellett fizetnie, minthogy pénzt kapott volna. Ezért most letöltötte a Rizikót. Ezt nem ismerem, de mondtam is, hogy ma már nem is vágyom több társasra:)

Már csak 3 napot kell dolgozzak. Várom már a hazamenetelt:) Ha esetleg más is így van vele, itt követheti nyomon, mikor is érkezem Budapestre:) 

http://liderc.hu/countdown.php 

Barni ötlete volt ez a visszaszámláló, de végül Gabika fejlesztette Szolnokon tökéletessé:)

A kistáskámba már elkezdtem bepakolni a fontosabb dolgokat. Jó lenne ha nem maradna itt semmi, amit haza akarok vinni. Nagy bőröndöt most nem viszünk, úgyis csak egy hétre megyünk:)



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr864211860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása