HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.02.20. 00:43 vegijudit

Társasjátékok

 Péntek este egész jól sikerült az összejövetel. Sikerült beszélgetnem pár régen látott ismerőssel, és megismerkedtem egy 38 éves reumatológiai kutatóorvossal (egyébként max 30 évesnek nézném:)), aki most költözött ki Glasgow-ba, vagyis most kezdett új életet, egyedül. Nem semmi, hogy így nekivágott a nagyvilágnak, bár jól beszél angolul, rögtön úgy jött ki, hogy állás és szállás várta. Mint a példa is mutatja, sosem késő új életet kezdeni! :) Mondta, hogy egyre jobban érzi itt magát, főleg így, hogy több ismerőse is van itt kint.

Szombaton ugye dolgoztam, mint azt írtam már. Az erdőben lévő kastély takarítása azért nem volt semmi. Egész héten ezt a szellem témát hallgattam elég nagy mennyiségben, hogy melyik munkatársamra mikor szállt rá egy vagy több, és hogyan lettek levéve róluk, és hogy ez a nagy ház teli van szellemekkel....stb...stb....Úgyhogy azért én is felkaptam a fejem minden neszre ott, hiába nem hiszek az ilyesmikben, kicsit sok volt ez nekem. Aztán mikor készültünk eljönni, ki akartam dobni a szemetet, és a kuka a ház oldalában volt. Elindultam hát oda, majd megláttam egy kisfiút a ház végében szaladni, majd el is tűnt, lefordult hamar a ház mögé. Furcsálltam, mivel senki nem volt otthon a lakók közül, de mondom nem akarom elhinni, hogy én is megbolondulok. Majd nem sokkal később egy nagypapa traktorozott ott el mellettünk az unokájával, vagyis kiderült, hogy a szellemek a szomszédok, akik ilyen ikerházfélében laknak, közvetlen amellett a ház mellett, amit takarítunk. Vagyis valszeg az Ő kopogásukat hallhatták a munkatársaim. Úgyhogy örülök, hogy ez a rejtély is megoldódott...

Este Céline, francia barátnőm jött el hozzánk. Paprikáskrumplit főztünk, aztán társasoztunk egy jót:)) Nyomozós társas volt, Cluedo a neve és Barni nyerte sikeresen:)) Nagyon jót beszélgettünk az este folyamán, élveztem :)) Céline most a héten fog hazaköltözni, illetve Luxemburgba, a barátjához. Ez volt az utolsó közös esténk itt, de remélem találkozunk majd még.

Ma bementünk a városba, el kellett intézzünk pár dolgot (bérlet vásárlás, stb.), és találkoztunk Erikával, aki a helyemen dolgozik babysitterként. Jót beszélgettünk, szimpatikus lány.

Este megint társasoztunk, Gabi, Ádám, Barni és én, csak most a Catan nevű játékkal, ahol házakat kell építeni, területeket elfoglalva. Jelentem én nyertem, elég nagy fölénnyel!:) Valahogy jól jöttek a lapok, és élveztem is a játékot:))

A Valentin napi virágaim elég nehezen viselik a szobában való bent létet. Mindennap úgy tesznek, mintha kipurcantak volna végleg, lekonyulva, alig élve. Aztán átteszem őket másik helyre, kapnak kis vizet, majd estére megint kicsit felemelik a fejüket, de valahogy ez nem marad valami tartós. 
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr554137863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása