HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.02.05. 13:35 vegijudit

Hosszú munkahét meglepetésekkel

Gyorsan eltelt a hét. A kutyalábtörés óta szerencsére semmilyen baleset nem történt, bár egyik nap a hátam mögött akkora csörömpölés volt, egy eldőlt üvegtől, amihez hozzá sem értem, hogy enyhén megijedtem ismét:)) Szerencsére semmi nem tört össze.

Nehezen viselte a két munkatársam egymást. Szerencsére csak most a főnök hiánya miatt kellett együtt dolgozniuk, de péntek estére már én is kiborultam tőlük. Nem volt elég, hogy sok volt a munka, oda kellett mindenre figyelni, még őket is hallgattam. Idegesek, feszültek, szétszórtak voltak. Elfáradtam......Várom, hogy Andi, a főnökünk visszajöjjön, és helyreálljon a rend. Egyébként ő meg kétszer is üzent nekem, hogy ne aggódjak a kutya miatt. Szerencsére:)))

Mivel pénteken egy 3 és fél órás kuncsaft lemondta a takarítást, és áttetette szombatra, így tegnap délelőtt is dolgoztam. Szerencsére az egy nagyon szuper ház, tiszta és bőven elég rá az idő. Azt hiszem az lesz a kedvencem. :) 

Tegnap este Ilonához mentem babysitterkedni. Kicsit szétszórt volt Ilona is. Mondta, hogy szóljon, ha indul haza, és én is hívok taxit magamnak, de elfelejtette. Majd véletlen egy órával többet fizetett, és végül sikerült busszal hazajutnom. Pedig a legutóbb nem jött már az utolsó busz, ezért kellett taxizni. Most meg egy 12 év körüli skót kisfiú volt este a buszmegállóban, és mondta, hogy ne izguljak tutira jön majd a busz. Hát mondom nem tudom, hogy kerül az utcára ez a kisfiú, de ha ő mondja, akkor tutira így lesz, és tényleg:) Aztán a belvárosban át kellett szálljak, ott meg egy részeg, de teljesen magánál lévő 40 körüli férfi ült le mellém, és kezdett el velem beszélgetni. Majd kicsit énekelt, és mondta a barátja félénk, biztos azért nem csatlakozik hozzá. Én meg közöltem, hogy a buszon nem szokás énekelni, talán ezért nem teszi senki más sem:)) Jófej volt tényleg. Érdekes hallani ezt a skót akcentust. Néha annyira hirtelen rá lehet ismerni, mint pl a kisfiúnál, vagy valamelyik nap az egyik nő, akinél takarítottunk, amikor "ávensz"-nek ejtettek az oven (sütő)-t, hát mondom le sem tagathatná:))) Csak győzzem majd kitalálni, hogy melyik szót hogyan ejtenek, és éppen mire gondolnak, mit akarnak mondani vele:)))

Megkaptam az utolsó fizetésem a hotelből, és dupla annyi lett, mint amire számítottam. Nagyon meglepődtem, viszont örömmel töltött el, hogy talán végre tényleg jól alakulnak majd a dolgok.

Három és fél hét és megyek haza:))) El sem hiszem. Nem várom, mert akkor sokkal lassabban telne az idő, így pedig normál módon egyszer csak hazaindulunk:) Várom már....:)))

Vettünk a héten utalványt egy japán étterembe, ahol előttünk készítik majd az ebédünket. Ilyen látványétterem:) Kíváncsi leszek rá.

Az idő fagyos, Angliában esett a hó is, itt még egyelőre nem, de én nem is bánom. Hallom otthon nagy a hó, bízom benne, mire hazamegyünk már nem lesz ott sem.:)

Barnival minden rendben. Itthon van, angolozik, sokszor főz, mos rám:) Mondtam is neki, hogy szerintem fordítva kellene ezt:)) Nem neki kellene a háziasszonynak lenni.:) De nagyon szuperül gondozza a rózsámat is:) Egy szavam sem lehet:)

Vettem magamnak tegnap egy bakancsot. Nagyon tetszik, és már muszáj is volt, mert amibe dolgozni jártam, az állandóan beázott, itt meg ugye ez hosszútávon nem valami jó, főleg, hogy mindig esik. :)Több ruhát is lehet itt olcsón kapni, 3 fontért vettem 5 fehérneműt, és majd nadrágot is akarok később venni, farmert, mert az egyik eléggé tönkrement már.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr64067892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása