HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.01.15. 21:10 vegijudit

Angolozás

Egész héten nem sok órát kaptunk sajna, viszont azt a pár 12-15 szobát elég gyorsan kellett teljesíteni. Még az ebédidő fél órájának is elvették a felét. 

Tegnap délután találkoztam Céline-nel, a francia lánnyal, akivel itt ismerkedtem meg, és nagyon szimpatikus. Babysitterként dolgozik egy skót családnál, és tegnap este nálam aludt. Kb egy szinten beszélem vele az angolt, úgyhogy jól megértjük egymást, bár hozzáteszem hosszútávon még elég fárasztó, ha folyamatosan kell angolul gondolkoznom. Ugyanis a szállodában kevésbé megerőltető az angol beszéd, hiszen kb ugyanazokat a szavakat használom állandóan:)) Úgyhogy tegnap este bementünk a városba, ittunk pár sört, találkoztunk Ádámékkal is, akik egy skót fiúval voltak, úgyhogy lehetett az angolt gyakorolni. :) Vettem 1 fontért egy angol könyvet, egy bestsellert, remélem tetszeni fog majd, jó hosszú, úgyhogy lesz mit olvasgatnom. :)

Céline a mai napot Barnival töltötte, amíg dolgoztam (senki nem mondhatja nem vagyok rendes barátnő:), egy francia lányt hagytam a barátomra:))) Mondani sem kell, persze, hogy ma tovább voltunk a munkahelyen. Na arra meg nem is szívesen emlékszem, hogy milyen undorító orrváladékokat kellett ma a a fürdőszobákban kitakarítanom. Azt mondtam a második után, ha még egyet találok, ezer százalék, hogy behányok (elnézést, de tényleg itt tartottam már) Úgyhogy se óraszám, se normális fizetés, és ehhez sok koszos szoba és ilyen dolgok társulnak:)) Remélem minél előbb sikerül egy jobb állást találnom. Rajta vagyok az ügyön.

Ha itthonról megyek dolgozni, és nem Barnitól, akkor minden reggel félek, hogy el fogok késni a munkából, ugyanis rettenetes mennyire összevissza járnak a buszok itt nálunk. Ráadásul mostanában olyan fura dolgok történnek, nem is értem hogyan. Tegnap felszálltam a 43-as buszra, amiről át kell a városban szálljak, ugyanis az közvetlen nem visz el, ameddig nekem kellene. Mikor leszálltam róla, akkor látom, hogy már 19-es lett a száma, ami meg nekem jó lett volna, és ha ezt tudom nem kellett volna leszálljak.....én még ilyet nem láttam...... és tuti, hogy így volt, mert a 19-es nem jár erre felénk, tehát arra nem tudok itthon felszállni. Ma reggel pedig futottam a buszhoz, és a sofőr jóval előbb megállt a buszmegállótól, csak hogy engem felvegyen:) Kedves volt tőle:))) Majd a városban le volt zárva egy út, úgyhogy kerülőt tettünk, és amikor ma is átszálltam egy másik buszra, azon meg közölték, hogy még megy két megállót, aztán szervizbe viszik a buszt. Úgyhogy sétáltam is ma egy nagyot:))) 

Itt pedig a mellettünk lévő utcán szintén lezárták, mert állítólag életveszélyes az egyik épület, de annyira, hogy jó ideig nem is fogják újra megnyitni. Három boltnak is be kellett emiatt itt zárnia, gondolom nem boldogok a tulajok. Viszont én sem örülök, mert így jelenleg a közelünkben nem igazán van normális bolt, ahol lehet is kapni valamit.

Jövő héten lehet 3napot is off-os leszek, annyira nincs munka....

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr553550043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása