HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.01.02. 19:19 vegijudit

Hotelben talált "kincsek"

Nagyon sok dolgot találtam ma a szobákban. Elsősorban élelmet (chips-et, zacskós levest), folyadékot (ásvány vizet, és az itteni Iron Bru-t, ami tuttifrutti izű üdítő), egy nagyon kis csini vászon szemüvegtartót, de én majd mást tárolok benne, mert szemüveget nem hordok:), és pici kiszerelésben sampont, tusfürdőt, és testápolót is. Így gazdag volt ma a termés:))

Egyedül dolgoztam, és nem is volt vészes a nap. Összesen 16 szobát kellett rendbe tennem, és egy órával hamarabb is végeztem. Ami ugye anyagilag nem jó, de tartok tőle ez az egész hónap lehet végig ilyen lesz. Mégis csak január van, azt mondják ilyenkor kicsit a pangás jellemzi a hoteleket. De majd kiderül.

Elfogyott ma a lencse, a leves és a főzelék is. Reméljük szerencsénket leljük majd az új évben:)

Csütörtökig még kettesben vagyunk Barnival, ugyanis akkor jönnek vissza Ádámék a nyaralásból. Addig élvezzük mi is a kettesben töltött időt, és sokat filmezünk. A Gyűrűk Ura harmadik részét fogjuk ma elkezdeni megnézni. Meg vagyok lepődve magamon, mert nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog nekem ez a film. Most meg nem győzöm kivárni, hogy mi lesz a vége:) Emellett olvasok egy angol könyvet, és igyekszem napközben szavakat tanulni. Tervezgetem az idei évet, mit hogy lenne jó csinálni, de még sokminden nincs kirajzolódva, de amúgy is még csak a második napon vagyunk túl.:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr343514632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása