HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.25. 01:35 vegijudit

Ingyenes egészségügyi ellátás és gyógyszer

 Végül ma nem a masszőr lányhoz mentem el, hanem a házi orvosnál kértem időpontot, ugyanis megint teljesen visszaestem, alig bírtam menni. Délután 4:20 kaptam is időpontot. Ali doktor nagyon kis kedves volt. Kérdezte ki volt eddig az orvosom, mondtam, hogy ő az első és közölte, nagyon helyes!:)) Teljesen jól elbeszélgettünk, elmeséltem neki, hogy mi történt velem. Kicsi megnézegetett, pár mozdulatra hogy reagálok, majd közölte be van gyulladva az izom a derekamnál, minimum egy hétig feküdni kell, és kaptam gyulladáscsökkentő gyógyszert. Rögtön be is mentem a patikába, ahol névre szólóan megkaptam a 34 darabos gyógyszeremet, nagy meglepetésemre ingyen. Itt ugyanis szinte minden vényre kapható gyógyszer ingyen van. Még a fogamzásgátló is, ami azért érdekes, mert otthon meg iszonyat drága. Furcsa mennyivel más ez az ország. Itt fontosabb, hogy valaki meggyógyuljon, vagy adott esetben ne essen teherbe, inkább biztosítják a védekezés ingyenes lehetőségét, minthogy abortuszra kelljen menni. Ettől függetlenül sajnos, sok fiatal nem él ezekkel a lehetőségekkel. Decemberben szeretnék majd nőgyógyászhoz is elmenni, kíváncsi vagyok ott milyen lesz az ellátás.

Este bevettem az első rózsaszín nagy pirulámat:) Maradt még 23:)) Remélem ez már segíteni fog:) Kaptam a recepción az orvos által táppénzes papírt, amit a munkahelyemen kellene leadni, de megmondom őszintén nem hiszem, hogy bármi ilyesmi is járna próbaidő alatt... Majd még meglátom mitévő leszek vele.

Próbálok keresni másik állást közben. Pénteken elmegyek egy nyílt napra, ahol egy étterem keres majd személyzetet, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Most este találtam sok kis nagyon jópofa angol videót a neten, amiből lehet tanulni. Élvezem nézni őket:) Nagyon szeretnék fejlődni, valamit ki kell találni, hogy ezt a célt elérjem:) Nem szeretnék még hazamenni, úgyhogy ennek érdekében még sok küzdelem áll előttem.:)))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr683327817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása