HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.16. 21:47 vegijudit

Megrándult a derekam

 Tegnap munka után próbáltam kicsit tornáztatni a derekam, de eléggé fájdalmas volt. Viszont ettől függetlenül nagyon szép estém volt Barnival. Elmentünk megnézni a katedrálist éjszaka kivilágítva. Nagyon szép :)

Ma megint dolgoztam, de éreztem, hogy lassabb vagyok, küzdök a derékfájdalmaimmal:) Mondtam is a főnökeimnek, hogy ma nem tudok nagyon "faster" lenni (mindig ez az egyik mániája, hogy ezt hajtogatja "gyorsabban" :))) 

Amúgy ma beszélgettem Aleksandrával, akivel egy szekrényem van. Nagyon kedves, alig beszél angolul, de jól megértjük egymást. Mondta is, hogy kibeszélnek engem a többiek, és hogy jobb is, hogy nem értek semmit. Jót nevettem, ugyanis ilyen dolgokat beszélnek rólam, hogy nem jó oldalával teszem a párnahuzatot a trolira, amit húzogatunk magunkkal minden nap. Na hát ez ki a fenét érdekel, hogy milyen irányban áll a párnahuzat. Álljon akkor jól, ha rajta van a párnán :)) Annyira idióták. Illetve inkább szomorú, hogy nekik ez a fontos:) Szegényes lehet az életük, hogy ez a legfontosabb nekik :)) De tudom, hogy mivel nem beszélnek angolul, számukra igencsak ez a lehetőség van csak, hogy itt maradjanak dolgozni.....:)) Viszont Sandra azt is mondta, hogy novemberben fel fog mondani, és hazaköltözik Lengyelországba. Hát reméljük én is találok jövőre valami jobb állást, amire nem megy rá a derekam. Ugyanis elég nevetséges, hogy az ágyhúzásos munkától alig bírok menni :)))) Úgyhogy nem egy nagy élmény ez a szobalánykodás, meg hát beszélni is mit lehet róla? Kit érdekel, hogy találtam ma egy rózsaszín átlátszó szoknyát, meg hosszú rózsaszín vastag zoknit hozzá:)))) Mondjuk az inkább sajnálatos, hogy tömegével dobom ki a teli üveg vodkát, és más alkoholokat....:)

Ma délután örülök, hogy hazaértem:) Fekszem, hátha reggelre jobb lesz a derekam:) Még 3 napot jó lenne ha kibírna, de még jobb lenne, ha rendbe jönne hamar:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr333308011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása