HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.10. 11:31 vegijudit

Aranygaluska, túró rudi

 Szombaton megint siettem, hogy el tudjak menni a nigériai családhoz az állásinterjúra. Csak az anyuka volt otthon a gyerekekkel, meg aztán még vendégek is jöttek. Iszonyatos felfordulás volt a házban. Viszont a lényeg, hogy szerették volna, hogy odaköltözzek, és e mellé adtak volna heti 100 vagy 150 fontot már a végén. Na mondom én ebből nem kérek:))) Elég volt a Man-szigeten:)))) Ott lakni, és ennyit keresni csak.... ennél már most előrébb járok jóval, és legfőképp azzal, hogy saját albérletben lakhatom végre. Nem akarom ezt feladni.

Szombat este még Barnival meg Annával átmentünk Bettihez, aki aranygaluskát készített. Megnéztünk egy filmet, elbeszélgettünk, mégis kikapcsolódtunk kicsit:) Fel is vettem egy csinos felsőt, amit Annától kaptam, mert úgy sem járunk mostanában sehova, legalább mégis úgy csináltam mintha..:)) A film amit néztünk érdekes volt, egy kicsit hibbant srác volt a főszereplő viszont amit ő beszélt abból semmit nem értettem, de a néni, aki még játszott a filmben, ő nagyon érthetően, szépen kommunikált. 

Viktortól kaptunk valamelyik nap túró rudit Annával:)))) Kis hazai ízek...:))))

Vasárnap szintén dolgoztam, 18 szobát kaptam kivételesen, de 10 órakor kezdtem. Így ugyanúgy eltartott 6 óra hosszát, fél 5-kor végeztem. Szerencsére most két szabadnap következik:)) Van egy lengyel lány, Aleksandra (ők így írják), aki csak pár szót ismer angolul, de mégis nagyon jól megértjük egymást. Tegnap például mondta, hogy tegyem a poharat az asztalra, mert akar bele vizet önteni, és az forró lesz. Fogalmam sincs, hogy honnan tudtam, hogy mit mond lengyelül, de teljesen értettem, hogy mit akar. Kérdezte is meglepődve, hogy értek lengyelül? De mondtam, hogy lengyelül nem, de őt igen:)

Ilonához el tudok majd menni 21-én, vigyázni a gyerekeire. Eddig úgy volt mióta dolgozom, hogy hétfőn és kedd a szabadnapom, de jövőhéten emiatt ez kicsit megkavarodik majd. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr823291439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása