HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.10.01. 17:19 vegijudit

Rossz kedv

 Tegnap egy 35-40 körüli nénivel dolgoztam, aki kb 2 szót ha beszélt angolul. Jól elmutogattunk egész nap, remek volt. 29 szobát kellett kitakaritani, lóhalálában, utána még kaptunk plusz 3-at, de azt is gyorsan megcsináltuk, és fél 4 helyett egy órával hamarabb eljöhettünk. Nem tudom mi értelme ennek, borzalmas az egész:) David, aki betanított, tegnap már kiöltözve jött, úgy tűnt előléptették, 4 hónap után. Na ez az ami velem nem fordulhat itt elő, mert nem beszélek lengyelül....

Tegnapelőtt este nagyon haza akartam menni. Eddig minden munkahelyemen fontosabb voltam, mint most, ahol csak a koszos szobákért, és fürdőkért felelek.... Nehezen viselem lelkileg, hogy ide jutottam....és sajnos nehezen látom a megoldást is, hiszen minőségileg jobb munkát jelenleg nem igen találnék, másik ugyanilyenre meg lecserélni semmi értelme nem lenne. Ha pedig hazaköltöznék, akkor sem tudnék ott sem mit csinálni....ahogy hallom ott is csak egyre jobb a helyzet :((

Ma kimentem Gabival a reptérre Ádám elé. Gabi most vezetett először a jobb oldalon, de nagyon ügyes volt:):) Könnyen odataláltunk:)

Ma reggel leszakadt az ég, kétszer is teljesen eláztam.....de totálisan, mindenem......

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr173270340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása