HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.07.13. 09:43 vegijudit

Újra itthon! :)

Szerencsésen hazaértünk. Hosszú volt az utazás, mert reggel 5-kor keltünk, és délután 4-re értünk Kaposvárra, igaz Glasgow és Magyarország között van egy óra eltérés, úgyhogy azt le kell vonni belőle. :)) Meleg van, jó idő:) Életemben először vagyok Kaposváron, még furcsa itt, teljesen olyan érzés, mintha nyaralnék :)))) Bár tulajdonképpen nyaralok is:) Tegnap este voltunk a belvárosban sétálni kicsit. Szép nagy város Kaposvár. :)

Megkezdjük új életünket, először is egy balatoni hétvégével, aztán ellátogatunk hozzánk is, és meglátjuk hogyan tovább:))) Lehet néha írok majd a fejleményekről, de mindennap már biztosan nem, hiszen nem hiszem, hogy nagyon izgalmasak lennének itthon a mindennapjaim:) Esetleg csak nekem :)) de ettől függetlenül sosem lehet tudni, az oldalt nem szüntetem meg.:) Nyitott lesz mindenki számára, mint én magam is :))

Még mindig nem fogtam fel, hogy vége külföldnek, egy jó időre legalábbis biztosan :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr914651262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása