HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.07.08. 21:53 vegijudit

Búcsú Ilonától

Tegnap Barnival nagytakarítást rendeztünk a konyhában, emellett össze is pakoltuk a bőröndjeinket szinte teljesen. Még kell alakítgatni rajta, de eddig úgy tűnik beleférünk a tervezett bőröndmennyiségbe. Este még elmentünk a Tesco-ba venni pár dolgot, ugyanis Barni barátai, akik itt aludtak, kifosztották a hűtőt:)))

Ma délután fél 2-re Ilonához mentem, vigyázni a gyerekekre. Fél 8-kor jött anyuka haza. A gyerekek bűn rosszak voltak. Így elköszönésképp ki is merültem rendesen:) Folyamatosan rosszalkodtak, estek, keltek, sírtak. A kislány nemrég tanult meg bilibe pisilni, úgyhogy ezt fél óránkét meg is mutatta nekem, természetesen ugye mindig kísérgetni kellet. Hihetetlen volt. Valamiért nagyon élvezheti :), ugyanis egyszer kíváncsiságból megkérdeztem kell- e pisilni, onnantól kezdve nem nyugodott, míg el nem mentünk. :) Kivittem őket kétszer is kisebb időre az udvarra, hagy futkározzanak, hozzáteszem ott is a kisfiú folyamatosan a bokrokat cibálta, és mászott fel minden fára, aztán meg nem tudott lejönni, de a lényeg, hogy utána volt egy fél óra nyugi:) Máskor hatásosabb szokott lenni az udvari lét:))

Kaptam Ilonától egy referencia levelet. Írtam neki a hét elején, hogy szeretnék majd egy ilyet, és írta, hogy örömmel megteszi. Mielőtt eljöttem ma tőle, akkor nyomtatta ki. A nevetséges az az egészben, hogy ez az első ilyen hivatalos levelem. Eddig magyaroknál voltam teljes munkaidőben, és egyik sem volt képes nekem ilyet adni! Bezzeg egy skót nő, akihez csak néha néha jártam, neki nem esett nehezére 10 mondatot írni rólam. Elképesztőek a magyarok külföldön, tisztelet a kivételnek, de természetesen a munkaadókra gondolok. Az eddigi családoknak sem tartott volna semeddig írni egy ilyet, de mind csak saját magával van elfoglalva, az a legfontosabb....sajnos ez a tapasztalatom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr164636745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása