HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.07.05. 23:45 vegijudit

Elbúcsúzgatom

Elkezdtem ma elbúcsúzni az ügyfelektől. Az 5 fürdős házban nagy meglepetésemre a 43 éves nanny (aki, ha 35-nek kinéz sokat mondok) szeretne velem levelezni majd. A főnökasszonya pedig megölelgetett, és vagy ötször elmondta, hogy vigyázzak magamra. Tőle aztán abszolút nem várt ilyet az ember, hihetetlenül jól esett:)))

Már csak 3 napot kell dolgoznom. Holnap búcsúbuli, hétvégén pedig nagytakarítás az albiban, és becsomagolás. Furcsa érzés azért megint bepakolni az életem egy bőröndbe, és egy új, számomra ismeretlen városban pedig kipakolni majd. Ugyanis először Kaposvárra megyünk, majd le a Balcsira, pihenni egy hétvégét:)) Várom már nagyon :)

Nem bántam meg, hogy külföldre indultam, rengeteget tanultam az élettől, és nagyon sok szempontból megérte, de erről írok majd később.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr704632176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása