HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.06.18. 00:37 vegijudit

Templom kocsma, Aquarium, Whisky gyár, tengerpart

Péntek este munka után hazaszaladtam hajat mosni, majd bebuszoztam a városba István elé, aki Londonból érkezett hozzánk a hétvégére. Régen találkoztunk már, ő egy régi, főiskolás ismerősöm. A buszjegy mióta nem azzal járok, kétszeresére nőtt. Meg is voltam teljesen döbbenve, ugyanis itt ez nem jellemző annyira.

Miután megérkezett, sétáltunk kicsit a városközpontban, majd megvártuk Barni, mert még dolgozott, fényképezkedtünk a főtéren. Építettek oda az Olimpia miatt egy hatalmas 5 karikát. Nem lehetett kihagyni a megörökítését:)) Este vacsi után bementünk a városba, a Botanic Garden közelébe, ahol egy templomból kialakított kocsmába ültünk be. A bejáratnál minden nyelven ki van írva a földön a kőre, hogy üdvözlik az arra járót. Magyarul is megtaláltuk a kiírást, csak az el van nyomtatva, ugyanis "Fogadatás" és "Búcsú" olvasható a kövön. Bár érdekes, hogy mi inkább az "Üvdözlet" és "Viszlát" szavakat használjuk ilyen esetekben, nem tudom ki fordíthatta le, de szerintem már annak is örülni kell, hogy egyáltalán bármi is található itt magyarul:) A szándék megvolt:) Nagyon hangulatos kocsma amúgy.

Szombaton elmentünk a Közlekedési Múzeumba, majd a Kelvingrove-ba, ahol kitömött állatok vannak főként. Délután pedig a Loch Lomond környékére mentünk, de sajnos nem volt a legjobb az idő, így véletlenül belebotlottunk egy Aquarium-ba, amit meg is néztünk. Rengeteg vízi élőlény volt benne a ráktól, kisebb-nagyobb halaktól kezdve, a tengeri csillagon, medúzán át a teknősig, cápáig, vidráig, rengeteg állat volt megtalálható. Nagy élmény volt, nem voltam még ilyen helyen ezelőtt. Alulról nézhettem az úszkáló halakat, simogathattam tengeri csillagot is. A rákot nem mertem megfogni, de a fiúk azt is kipróbálták :) Egy darab hatalmas teknős volt a vízben, amit valószínőleg, ha meg akartam volna ölelni, nem értem volna át sehogysem. Rengeteg különböző színes hal úszkált ott, békésen megvoltak egymással.

Szombat este bementünk a városba, ettünk pizzát egy olyan helyen, ahol egyet fizet kettőt kap az ember, csak mivel nem sok hely volt, ezért leghátra ültettek minket, ahol a nyitott konyha volt, tehát tulajdonképpen, mintha a konyhában ültünk volna. Ettől mondjuk nem voltam elragadtatva. A pizza finom volt, bár én csak megkóstoltam. Az este folyamán két lánybúcsúba is belebotlottunk. Itt is nagy divat most a házasság, mint ahogy azt tapasztalom mostanában otthon is sokan mennek férjhez. A pizza után elmentünk egy elég előkelő helyre iszogatni, beszélgetni. István nagyon jól érezte magát, tetszett neki, hogy oda nagyon szépen, csinosan felöltözött nők járnak :)))

Ma reggel elmentünk a Whisky gyárba, megnézni hogyan készül a skót whisky. Rögtön kaptunk kóstolót:) A fiúk pedig nagyon élvezték a körbevezetést. Sok új információt tudtunk meg:) Barni vett is emlékbe egy kis feles poharat. Miután végeztünk, a tenger mellett jöttünk vissza, egy jó nagy kerülővel. Greenoch-ot érintve Largs-ban kötöttünk ki, sétáltunk egyet, majd megebédeltünk, és hazajöttünk. Itt én még elmentem a mellettünk lévő parkba Istávnnal, Barni pedig dolgozni. Zsebi és Viktor kijöttek velem a reptérre, mert itt Glasgow-ba még nem mentek ki sosem, így nyugodtabb voltam, hogy időben odaérünk. Nagyon jófejek voltak:))) 

Hosszú és eseménydús hétvége áll mögöttünk. Jól éreztük magunkat, viszont azért elfáradtunk. Sokat vezettem, és nem aludtunk eleget, de mindenképpen megérte:) Mi is láttunk újdonságokat:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr44594943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása