HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.06.13. 00:02 vegijudit

Búcsú a munkanadrágtól

Nagyon fárasztó, és hosszú napom volt. 7 munkaóra után, ami közben rengeteget utaztunk, még besegítettem egy ügynökséges takarításba, de csak másfél órát. Majd hazajöttem, ettem, és elvittem Barnit dolgozni.

Reggel az első házban észrevettem, hogy a nadrágom hátul elég rendesen el van szakadva, két helyen is:) Úgyhogy eddig bírta a takarítást velem, pedig nagyon szerettem :) Ő már nem fog hazautazni Magyarországra velünk. :))

Sajnos nincs rendben az egyik fogam. Zsibbad, amikor az ínyem tövét megnyomom ott körülötte, és van egy pukli is már az ínyemben. Tartok tőle valami ciszta lesz, vagy ehhez hasonló, de majd csak otthon megyek majd el orvoshoz. Itt már nincs lehetőségem. Remélem kibírja még ezt a pár hetet, bár mióta észlelem, ebben bízom. Meg vagyok azért ijedve, sosem volt még ilyenem... Majd otthon kiderül, hogy mi is ez valójában. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr354584664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása