HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2012.05.23. 22:57 vegijudit

A nagy hír

 Felgyorsultak körülöttem az események. Van valami, amit eddig nem írhattam le, de március óta szinte mindennapos téma volt idehaza Barni és köztem, végül nagy döntést hoztunk: HAZAKÖLTÖZÜNK! :) A majd 3 hónap alatt szinte már minden eshetőséget átbeszéltünk, volt, hogy én maradok, egyelőre csak ő költözik, meg volt ez már mindenhogy:) Mindenesetre mostmár én is ezt szeretném, hiszen eredetileg Barni ötlete volt az egész. Várom már:) Július 12-ére meg is vettük a repülőjegyeinket. :) Már csak 6 és fél hét van, elkezdtem visszaszámolni. :) Kaposvárra szeretnénk elsősorban költözni, ez a cél, de ha nem jön össze ott munkát találni, akkor majd újratervezünk. :) Lehet megpróbálkozunk Budapesttel, ez még a jövő zenéje.

Hétfőn bejelentettem a dolgokat a főnökömnek, majd szép lassan egyre többen megtudták a hírt. Sajnálják, hogy elmegyünk, bár többen inkább azt mondják, úgyis visszajövünk, mert otthonról mindenki menekül. Természetesen nem ez a cél. Mindent megteszünk, hogy ez velünk ne így legyen. Például már elkezdtünk állást is keresgélni. Barni holnap reggel utazik haza állásinterjúra, ami most még csak egy teszt lesz, de ezen is fontos, hogy átjusson. Vasárnap jön majd vissza, így egyedül leszek a hétvégén. :( Pedig most az idő kivételesen csodás. Annyira meleg van, hogy meggyulladunk takarítás közben. Lehetett volna egy jót kirándulni most hétvégén is. De majd bepótoljuk :) Szurkolok, hogy jól sikerüljön a teszt, hiszen ez most fontosabb:) 

Az egyik munkatársam, Nóri, aki szintén autóval dolgozik, kórházba kerül, de még nem tudni pontosan mi a baja, de a cégnél nagy fejetlenség alakult ki. Hiszen nem nagyon tudja a főnök helyettesíteni, csak saját magával, mert nehéz autóval rendelkező személyt találni idekint, aki szeretne nálunk dolgozni. Sokan félnek bevállalni egy autót, és meg is értem, én sem vettem rá magam könnyen. 

Hétfőn Andival, a főnökkel és Gyurival dolgoztam. (Gyuri még január körül költözött ki ide busszal, azóta volt már állása, de most újra keresgél) Voltunk egy olyan házban nagytakarítani, ahol nem szegény emberek élnek, és egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire nagy kosz volt ott, mintha sosem takarítottak volna az életben. A nő mikor hazajött, eléggé kellemetlenül érezte magát, el is kezdett tisztítani egy tepsit. Eszembe is jutott, hogy nem most kellene takarítania, hanem eddig kellett volna :)))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr464542729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása