HTML

Életem a Man-szigettől Skóciáig

Új életet kezdtem. "Repülök Manchester-be, majd három nap nyaralás után tovább a Man-sziget fővárosába, Douglas-be. Ott fogok élni egy családdal, akik már nagyon várnak. Házvezetőnő és babysitter leszek. Meglátjuk mi sül ki belőle :) " - Ez volt 2010 augusztusában. 9 hónappal később ismét nekivágtam, de most Skócia legnagyobb városa, Glasgow volt a cél. A munkakör eleinte hasonló volt, de később sokminden változott:) Az élet mindig kiszámíthatatlan meglepetéseket tartogat! :)

Friss topikok

  • vegijudit: @H McFly: Igyekszem!:)) Puszi (2012.01.04. 19:20) 160 km/h-ás szél
  • vegijudit: @koffein: Kedves Eszter! Meglepett a leveled, köszönöm, hogy olvasol! Szívesen válaszolok a kérd... (2011.11.13. 20:32) Első torta
  • vegijudit: @C4rt3r: Tak :):))) (2011.10.01. 17:10) Bankszámla
  • vegijudit: @H McFly: Drága Krisztyion! :) Köszönöm a támogatásod!! Próbálok mindennap írni, hogy mi folyik it... (2011.08.18. 00:58) Harc az életben maradásért
  • vegijudit: Szia! Rossz volt a gépem, és legutóbb Anna barátnőmén tudtam csak írni, ez az oka, neki meg angol ... (2011.07.06. 21:46) North Berwick

Linkblog

2011.09.29. 21:16 vegijudit

Bankszámla

 Lassan elkezdek külföldön létezni:) Bejelentett munkahely, bankszámla, TB, saját albérlet..:) A magam ura lettem teljesen.:)

Ma egy óráig dolgoztam, és mivel David ma szabadnapos volt, ezért egy Anna nevű, szintén lengyel lánnyal dolgoztam. Ő kb annyira beszél angolul, mint én, így teljesen jól elvoltunk. :) Viszont ebédkor csak azt hallottam, hogy folyamatosan beszélnek egymással, ugye lengyelül, és minden harmadik szavuk az, hogy "kurva", ami magyarul is ugyanazt jelenti. Na meg folyamatosan azt hallgattam, hogy "tak, tak", itthon megnéztem, ez az igen. De a fene akar lengyelül tanulni! :)) Remélem nem ragad rám sok lengyel szó, bár ha ezek mind idetelepülnek, lassan lengyelül kell tanulni, és nem angolul:) Az egyik főnök szintén lengyel, a másik nem, de közölte, már ő is tanulja a nyelvet. Nem tudom hova jutunk, ha már a főnöknek kell az alkalmazottak nyelvét elsajátítani. :)) Egyébként mindentől függetlenül nagyon kedves mindenki a munkahelyen, és bármit nem értek szívesen elmondják többször is, bár nagy értetlenkedésre még nem volt példa.

Kettőre mentem a bankba, és kb tíz perc alatt meg is nyitottam a bankszámlám.:) Barni segített, ő már tudta mi, hogy működik. Néha még nekem a skót akcentus is elég nehéz, de lassan kezdem megszokni, hogy mindenki valamilyen akcentussal beszéli ezt a nyelvet:)

Anna lakótársam ma magyar kisebbségi emberekkel találkozott az utcán, majd közölte, legalább ha ide települnek, otthon már nem lesz több...:))) Hát tényleg itt is megtalálható már mindenki:))

Nagyon elfáradtam, eléggé kimerítő még nekem ez a munka. Ma is csodaszép idő volt, de energiám semmi, hogy bármit is kezdjek vele, de remélem idővel majd belejövök ebbe is.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vegijudit.blog.hu/api/trackback/id/tr513266204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2011.09.30. 22:40:36

Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki
süti beállítások módosítása